Legatura dintre somn si greutate - Nutrisquare

Are mai puțin somn duce la pierderea în greutate. Cum afectează somnul supraponderalitatea?

Albert Sagradyan a revenit la contact și astăzi vom vorbi despre efectul duratei somnului asupra excesului de greutate.

LA PERLE DU MAROC - PART 2 - Pêche à la carpe au Maroc # The Pearl Of Morocco

În timp ce fratele meu Yura este foarte ocupat cu treburile casnice, voi continua să completez site-ul nostru cu noi articole interesante. În ciuda faptului că site-ul nostru are aproape tot ce ține de pierderea în greutate, probabil că acest subiect nu va epuiza niciodată interesul oamenilor de știință pentru cercetarea sa. În special, acum am decis să vă povestesc despre o descoperire veche a oamenilor de știință de la Universitatea Stanford, dedicată efectului duratei somnului asupra excesului de greutate.

În principiu, pentru persoanele care citesc toate articolele noastre despre scăderea în greutate, această descoperire veche nu se va dovedi a fi un fel de mare realizare, deoarece acest studiu leagă obezitatea de modificările hormonale din lipsa de somn, lucru care a fost discutat în articolele de pe site-ul nostru de mai multe ori.

Ce este adevarul?

Nu pot spune că aceste informații sunt pur și simplu extrem de importante pentru persoanele care slăbesc, cu toate acestea, în opinia mea, merită să acordați atenție. Pierderea în greutate și somn - relația dintre obezitate și durata somnului. Pe scurt, potrivit medicilor, durata scăzută a somnului duce la niveluri mai ridicate ale hormonului care induce pofta de mâncare, reducând în același timp concentrația hormonului de sațietate.

Iată ce au evidențiat autorii studiului: Rezultatele noastre reflecta importanta relatiei dintre somn si concentratia hormonilor metabolici.

Mănânci inteligent, slăbești la fix!

În același timp, în societățile occidentale civilizate, unde o scădere cronică a duratei somnului este o problemă obișnuită, iar alimentele sunt disponibile pe scară largă, concentrația de hormoni care reglează apetitul la oameni se modifică, ceea ce la rândul său poate contribui la obezitate. Studiile au arătat o relație între scăderea duratei somnului și creșterea indicelui de masă corporală sau IMC.

În general, cercetătorii care au realizat studiul consideră că somnul afectează concentrația de hormoni precum grelina și leptina. Și acești hormoni joacă cu siguranță un rol important în reglarea poftei de mâncare.

În special, grelina, care a fost descoperită în urmă cu 18 ani și este produsă în principal în tractul gastro-intestinal, este renumită pentru apetitul pentru oameni: cu cât produceți mai multă grelină, cu atât doriți să mâncați mai mult.

Pierderea în greutate publicul țintă

Cu toate acestea, potrivit oamenilor de știință, în practică, o creștere constantă a grelinei nu contribuie la o creștere a scoateți stocul de grăsimi de porții unice de alimente consumate, ci, de regulă, contribuie la o creștere a numărului de mese în sine, ceea ce, în principiu, nu modifică în mod special rolul grelinei în creșterea consumului de exces de alimente. La rândul său, leptina este un hormon produs de celulele noastre adipoase aceleași adipocite despre care am vorbit în articolul Cum se arde grăsimea și are multe funcții, din punctul de vedere al afectării apetitului, este un antagonist al grelinei.

Cercetarile demonstreaza ca lipsa somnului este asociata cu modificari negative ale metabolismului. Exista o legatura intre durata somnului si obezitate? Desi nu exista inca date suficiente in legatura cu somnul la copii, potrivit unui studiu, copiii care au dormit sub 7,5 ore pe noapte fata de recomandate au avut un risc de trei ori mai crescut de a deveni obezi in decurs de 5 ani. Studiile mai arata ca persoanele care dorm putin nu mananca sanatos. In general, alimentatia lor nu este variata si un procent mare de calorii provine din snack-uri si cantitati mari de zahar, cofeina si alcool.

Cu alte cuvinte, nivelurile scăzute de leptină sunt un semnal pentru post și, în consecință, pentru creșterea poftei de mâncare. Studiul relației dintre somn și excesul de greutate Oamenii de știință au preluat date de la 1. Participanții cu vârsta cuprinsă între 30 și 60 de ani au suferit polisomnografie nocturnă un test care a măsurat diferite variabile fiziologice în timpul somnului și a sângerat la fiecare patru ani.

soțul și pierderea în greutate a soției

Participanții la studiu și-au raportat, de asemenea, modelele de somn la fiecare cinci ani, folosind chestionare special concepute și jurnale de somn de șase zile. Oamenii de știință au remarcat, de asemenea, că s-a observat o tendință similară indiferent de sex, regimul zilnic și dieta voluntarilor.

5 sfaturi ușoare pentru a pierde rapid în greutate

Ei au raportat că o creștere cu 3,6 la sută a indicelui de masă corporală la voluntarii studiați a corespuns unei scăderi a duratei somnului de la o medie de 8 ore la 5 ore. Concluzie: somnul afectează excesul de greutate?? Știm că leptina și grelina sunt strâns legate de reglarea poftei de mâncare. Se pune doar întrebarea: merită să ne oprim atât de mult??

  • Cum să pierdeți în greutate tumblr cu adevărat rapid
  • Sfaturi pentru a pierde în greutate într o zi
  • Scrie un comentariu Când încerci să slăbești, există anumite lucruri pe care știi că ar trebui să le faci.
  • Legătura dintre obezitate și privarea de somn | Fundația Somn - Subiecte De Somn
  • Complicaţiile Cât de multă greutate afectează calitatea somnului?

Yura și cred că merită - mai ales având în vedere faptul că supraalimentarea duce întotdeauna la depunerea grăsimii în adipocite. Deoarece scăderea duratei somnului afectează schimbarea indicatorilor de leptină și grelină către creșterea poftei de mâncare, credem că nu puteți închide ochii doar la acest lucru.

Iată de ce cântărim mai puțin dimineața

Prin urmare, credem că persoanele supraponderale ar trebui să ia în considerare creșterea duratei somnului. Dacă dormi mai puțin de ore, atunci ar trebui să scapi de acest obicei, pentru că altfel, deși indirect și nesemnificativ, poate are mai puțin somn duce la pierderea în greutate negativ cantitatea de grăsime.

metode eficiente de slabit la burta

Sunt deja tăcut despre faptul că procesul de somn în sine este exact momentul în care corpul nostru trăiește în principal din propriile grăsimi. Prin urmare, dacă tu, pe lângă faptul că reteta de slabit 333 supraponderal, dormi mai puțin de ore pe zi, atunci gândește-te la asta.!

Pierderea în greutate și somn - relația dintre obezitate și durata somnului.

Cum vă afectează somnul greutatea: de ce 5 și 10 ore de somn vor aduce kilograme în plus? Nu înțelegeți 6 cum sunt legate cele 5 vilos în plus pe care le-ați scris și cele 5 ore obișnuite de somn?

Atunci articolul este pentru tine! Problema somnului slab și de calitate scăzută îngrijorează milioane de oameni din lume - suntem siguri că ați experimentat cel puțin o dată senzația când vă treziți dimineața ca și când nu ați fi dormit.