Modul în care reducerea greutății vă poate reduce handicapul de golf

Efectul pierderii în greutate asupra leagănului de golf

Câteva cauze de masă musculară. Masa musculară creste? Vă este frică să dați grăsime Data vorbirii: Sunt sigur că oricine a vizitat sala de gimnastică îngrijorată cel puțin odată întrebarea: de ce leagăn, iar mușchii nu cresc? În acest articol voi încerca să subliniez principalele motive pentru lipsa de progres în formare.

b12 ajută la arderea grăsimilor

Și, de asemenea, vă voi spune cum să forțați mușchii pierdere în greutate simptome neintenționate crească și să crească masa.

Eroare 1: antrenamente permanente cu greutăți identice sau mici Așa că mușchii voștri au crescut - trebuie să măriți greutățile de formare și să nu lucrați în mod constant cu aceeași greutate. Mușchii nu cresc, pentru că nu simt nevoia de a deveni mai puternică. Este necesar să se progreseze constant în sarcini, astfel încât mușchii se vor simți stres, rezultatul luptei cu care va deveni o creștere a masei musculare. Puteți, de exemplu, să adăugați la fiecare exercițiu de 5 kg în greutate pe tijă.

Dar există cazuri atunci când nu mai există posibilitatea creșterii greutății de lucru de 5 kg fiecare sesiune de instruire, atunci puteți adăuga o greutate mai mică sau încercați să faceți mai multe repetări în fiecare abordare. Dar, mai devreme sau mai târziu, ziua vine când greutatea a devenit sau deloc, chiar au mers la declin.

Cum să continuați să progresați? Este posibil să rezolvați această problemă prin schimbarea sistemului de instruire, și anume, trebuie să treceți la cicluri. Cu ajutorul lor, veți progresa și veți face ca mușchii să crească.

Cu ajutorul construirii unui proces de instruire pe principiul ciclurilor, puteți crește aproape în mod constant greutățile de formare. Esența lor se află într-o creștere planificată a greutăților de pe tijă și când ajungem la scop, mergem să ne odihnim timp de două sau trei săptămâni pentru a da corpului să se odihnească și să se recupereze, deoarece la sfârșitul ciclului trebuie să vă facem în mod esențial maximul.

Video: Tips for beginners - Top 5 EXERCITII pentru FESIERI/ Top 5 exercises for GLUTES 2021, Iunie

Aceasta este, ridicați, greutatea aproape critică pentru noi. Apoi mergem la un nou ciclu, în care facem o răsturnare pentru greutatea inițială, plus încă kg și totul începe din nou. Un ciclu poate dura între 7 și 17 săptămâni. Totul depinde de nivelul de pregătire, de capacitățile corpului și al nutriției. Du-te la antrenament în cicluri după ani de instruire în sală de gimnastică. Este posibil înainte, dar este mai bine să nu grăbiți.

Când ți-ai pierdut puterea

Pe cicluri lucrăm doar cu numeroase exerciții articulare: deadlift. Eroare 2: Formarea cu greutăți prea mari nu oferă mușchilor să crească Adesea motivul stagnării în creșterea musculară devine antrenament cu greutăți excesiv de mari. În căutarea unei biceps imense de 50 cm cel mai frecvent exemplu, deoarece acesta este cel mai de dorit mușchi pentru nou-venițisportivii iau greutatea mult mai mare lucrător pentru a "stimula creșterea musculară și mai mult.

Ca rezultat, exercițiul este efectuat în repetări. În același timp, atletul "se grăbește în trei decese", nici ce concentrație a încărcăturii asupra mușchiului de lucru de lucru nu merge deloc.

Toate eforturile sunt îndreptate spre un simplu lift de greutate "cumva". Se pare că starea descrisă mai sus este efectuată în acest mod, adică asupra persoanei progresia explicită a încărcăturilor și, prin urmare, creșterea mușchilor.

UN AVION VS. SWING CU DOUĂ AVIOANE DE GOLF - MEDICAL -

Dar acest lucru nu este cazul și de aceea: În primul rând, cu această abordare, în lucrare sunt incluse un număr mare de mușchi corporali. Și dacă grupul instruit nu este capabil să facă față greutății, atunci mușchii asistenților îndeplinesc munca pentru aceasta.

  • Pagina principala Ce trebuie să faceți atunci când leagănul dvs.
  • Pierde anunțuri în greutate
  • Pierderea maximă în greutate într o singură zi

Dar nu este atât de înfricoșător. A doua problemă este peste sarcina dimensională pe sistemul nervos. Când mușchiul nu face față, creierul în dorința de a ajuta la un impuls mai puternic al sistemului nervos.

cum să eliminați menopause belly fress

În acest mod sistem nervos Corpul funcționează la limita de gravitație. Deci, nu prea departe de epuizarea nervoasă și aceasta este o boală gravă care nu trece. Și pentru a continua antrenamentul va fi dificil, deoarece sistemul nervos va da un astfel de fenomen într-o astfel de stare: chiar și mușchii foarte ușor iau în mână, se pare că cântăresc tone de podea.

Dar nu trebuie să luați fiecare oboseală obișnuită epuizare nervoasămai ales când vă antrenați cu precizie în minte. Aici locul poate avea oboseala obișnuită cauzată de o cantitate excesivă de stres, care este rezolvată de o vacanță puțin mai lungă, de exemplu, aproximativ o efectul pierderii în greutate asupra leagănului de golf.

Cum de a rezolva problema? Este necesar să selectați această greutate care vă va permite să lucrați cel mai calitativ grup muscular. Adică, în fiecare exercițiu, sarcina primară este de a respecta tehnica exercițiului. Și creșterea greutății nu este o sarcină atât de importantă în comparație cu tehnica corectă execuţie.

Pe baza acestui fapt, dacă, de exemplu, trebuie să faceți 8 repetiții în abordare, iar greutatea selectată vă permite să faceți doar 6 repetări cu tehnici perfecte, atunci trebuie să reduceți greutatea tijei.

Muschii nu cresc când nu primesc "încărcături de înaltă calitate", adică trebuie să efectuați fiecare suspendare cu tehnică perfectă. Eroare 3: Între antrenamente puțin timp pentru odihnă Astfel încât mușchii să crească bine pentru culturistii naturali trebuie sa mearga la antrenament de trei ori pe saptamana.

Pentru cei care doresc să participe mai des la sala de antrenament, există o ofertă de a sparge principalele complexe de formare, concentrându-se pe exerciții cu un număr mare de abordări și repetări. Asta este, în zilele suplimentare, veți face exerciții cu mai puține repetări, adică exerciții.

Puțin, spune-mi că mușchii nu cresc de la astfel de antrenamente și fac o greșeală.

Cea mai bună și mai rea bicicletă de exerciții - Alte

Faptul este că nu este posibil ca organismul să fie restabilit mai repede decât efortul voinței. Și la fel de faimos, mușchii cresc în timpul restului. Și dacă vă antrenați foarte mult și o mică odihnă, schimbarea echilibrului de pregătire a recreerei va veni și va veni "platoul de instruire".

Întotdeauna luați în considerare sarcina generală: munca, problemele familiale, somnul mic și așa mai departe. Mușchii nu cresc când corpul este dezinstalat. Asigurați-vă că urmați frecvența și calitatea antrenamentelor. Aveți grijă de somn: trebuie să dormiți cel puțin 8 ore pe zi. Asigurați-vă că mâncați bine și adesea, este de dorit fracționat. Dacă apetitul dispare sau visul a fost deranjat, acestea sunt primele semne de supraîncărcare.

Dacă ați devenit mai nervos, deveniți agresivi, conflictul este din nou semnele de supraîncărcare. Prinderea unor astfel de semne este suficientă pentru a face o pauză în formare timp de o săptămână. Dar se întâmplă că imunitatea se încadrează. Începeți de multe ori pentru a calomnia gripa, orz, un nas curbat și altele asemenea, apoi consultați un medic. Și antrenamentul amânat. Eroare 4: Frica de exerciții Adesea începători să se teamă să folosească exerciții de bază grele și să vă atragă privirea la un articular, având în vedere că efectul pierderii în greutate asupra leagănului de golf încă prea devreme pentru a arăta sau a face o poftă.

ultra 90 recenzii de pierdere în greutate

Și sunt foarte greșite, iar apoi nu pot înțelege de ce mușchii nu cresc. De sine exerciții eficiente În ceea ce privește un set de masă musculară - acestea sunt exerciții de bază grele. Acestea implică grupuri musculare mari care stimulează o eliberare mai mare în sângele unui hormon de testosteron, care stimulează creșterea musculară.

Noțiuni de bază

În plus, perioada cea mai eficientă pentru un set de masă este etapa inițială, când stresul este pe cel mai tangibil. Pentru că, în continuare, va fi mai greu să surprindeți mușchii pregătiți. Este necesar să se facă un program de instruire cu o abundență de exerciții de bază: Squats cu Barbell, Bench Press Lying, Tracțiune Rodged și așa mai departe.

Fiecare dintre ei nu face mai mult o dată pe săptămână și în zile diferite. Nu urmăriți greutățile. Mai întâi aduceți tehnica idealului cu greutate ușoarăapoi măriți greutatea pe tija.

Și amintiți-vă verificați pe tine din exercițiul pe care îl primiți numai dezgust atunci când nu știți cum să faceți acest lucru. Eroare 5: nu antrenamente serioase fără efort Adesea, băieții care vizitează sala de sport o mulțime de timp petrecute în spatele conversațiilor. Asta este, vino să vorbești, și să nu te antrenezi și să te întrebi de ce mușchii lor nu cresc. Acordați atenție videoclipurilor motivaționale ale profesioniștilor.

Acolo, desigur, o mulțime de joc pe cameră. Dar există momente când băieții din căști și cu glugi în fața sălii merg în jurul sălii și, de asemenea, efectuează exerciții. Deci, acest lucru nu funcționează pe cameră și la slim4vit en farmeras de a rezuma și de a se concentra asupra exercițiilor și asupra mușchilor dvs.

Adesea, nu există o masă musculară în competiții, ci forțele de personaje. Unul care în formare este angajat în discuții, el nu va crește niciodată. După ce ați venit în sala de antrenament, puteți să vă îmbrăcați prost și o capotă ca în rolele. Și gândiți în mod constant la exercițiul care trebuie să fie efectuat și greutatea pe care doriți să o ridicați. Și, bineînțeles, se concentrează asupra mușchiului pe care îl veți antrena.

Face disciplina însăși. Nu doare nu numai în hol. Eroare 6: Rolurile de sănătate permit o atenție prea mică Înțelegeți că este sănătos nu este doar un slogan la modă.

Corpul tău ar trebui să fie întotdeauna în stare excelentă. În caz contrar, nu puteți linge mult de la organismul bolnav. Organismul pacientului este slab restaurat și nu crește. De asemenea, se angajează în sport în cazul, de exemplu, gripa, o sarcină puternică pentru a merge la sistemele endocrine și alte organism, motiv pentru care organismul este mai puternic decât uzura. Și din nou, nu există o creștere musculară.

Ce trebuie să faceți atunci când leagănul dvs. de golf s-a destrămat; Geek Golfer

Urmăriți sănătatea, cu simptomele bolii le detectează primele etape Și eliminați. Utilizați vitamine, în special în porii rece ai anului și atunci când epidemiile virale sunt îmbunătățite. Luați glutamina, puteți cumpăra acid glutamic. Oamenii de știință cred că deficiența ei duce la căderea imunității. Odată ce un an examinează cardiologul, faceți un test de sânge general și faceți fluorografie. Eroare 7: Instruire pe efectul pierderii în greutate asupra leagănului de golf program Instruirea pe aceeași schemă duce la stagnarea creșterii musculare.

Faptul este că organismul nostru se obișnuiește cu sarcina permanentă.

Considerații Teoriile swing-ului vin și pleacă în golf.

Dar dacă greutatea poate fi mărită, atunci același organism efectuează aceleași exerciții pe mașină, iar creierul nu vede cauzele creșterii dimensiunilor masei musculare. Repet mușchii cresc, avem nevoie de stres constant. Și același tip de exerciții nu provoacă stări stresante.

Este necesar să se modifice programul de formare la fiecare 1, luni. Dar este necesar să o faceți atunci când nu există progrese. Pentru a face acest lucru, trebuie să păstrați în mod constant jurnalul de antrenament, care să înregistreze greutatea de lucru, greutatea proprie.

Video: Antrenament Cu Propria Greutate Pentru Acasa 2021, Iunie

La fiecare două luni este fotografiată și comparați starea mușchilor înainte și după. Măsurați nivelul de grăsime subcutanată. Puteți utiliza diferite tehnici sau aparate pentru acest lucru. Principalul lucru este să folosiți întotdeauna unul sau un instrument, deoarece fiecare dintre ele mințește. Și folosind unul, puteți înțelege întotdeauna progresul sau stați în continuare.

  • Pagina principala Modul în care reducerea greutății vă poate reduce handicapul de golf Golful este bun pentru tine?
  • Gel de arzător de grăsime mujer
  • Somn și pierdere în greutate nih

Și nu este necesar să se schimbe fără griji și să procedezi de la fază la fază. Mai întâi există o pregătire pentru un set de putere - luni. În acest moment încerci să te dezvolți după cum poți putere mare Și să înscrie cât mai mult posibil masa brută.

Apoi există o fază masbornă - luni. Cu care creșteți greutatea corporală, dar diferența față de puterea fazei, dezvoltați, de asemenea, un sistem circulator.

Adică, trebuie să crească noi capilare și nave pentru a îmbunătăți circulația sângelui în muschii noi. Și apoi lucrează la ușurare - de asemenea, 1, luni. Aici încercați să dați masa marcată a formei frumoase și ardeți grăsime, astfel încât mușchii să fie mai bine să iasă în evidență belly fat burner trucuri să nu se ascundă sub grăsimi.

Între fiecare fază ar trebui să fie de săptămâni de odihnă. Pentru a găsi programul dvs.

turbo jam fat burning elite

Eroare 8: Nu există planuri și obiective clare Vino la hol nu se poate baza pe "Să vedem ce se întâmplă". Majoritatea iubitorilor vin doar la sala de antrenament și se trezesc la fel ca așa. Adică, maximul au un program pe care îl interpretează. Și vreau doar mușchii. Ei bine, asta este, ei doresc mușchii mari, dar nu știu care dintre ele, nu știu ce rezultat doresc să obțină acum și ce se poate realiza acum. Este necesar să reprezentăm ce rezultat doriți să realizați: cât de mult trebuie să cântăriți la sfârșitul ciclului de antrenament, ce volume trebuie obținute pentru un singur ciclu.

Dacă nu știți ce puteți conta, ar trebui să alegeți programul și să începeți antrenamentul.