Pierdere în greutate de 20 de kilograme în 2 săptămâni, Scăderea în greutate a oceanului

Cum să pierdeți în greutate în 20 de săptămâni, Cât de repede ar trebui să pierdeți în greutate?

cum să pierdeți în greutate în 20 de săptămâni

Păstrând cele 20 de lire sterline Pierderea a 20 de kilograme poate face o diferență serioasă în sănătatea dvs. De asemenea, va afecta modul în care arătați. Și deși este firesc să vrei rezultate rapide, nu te aștepta să slăbești 20 de kilograme în doar câteva săptămâni.

Pentru a pierde in greutate la 15 kg în 3 luni

În funcție de greutatea, sexul și nivelul de activitate, o pierdere în greutate de 20 de kilograme ar putea dura între 10 și 20 de săptămâni, sau chiar mai mult.

Ar putea dura până la 40 de săptămâni pentru a pierde 20 de kilograme. Aceasta presupune reducerea aportului de calorii la până la 1. Exact cât de mult pierdeți depinde de câțiva factori, inclusiv, cât timp veți putea să dedicați activității, cât de bine vă controlați dieta și câte calorii ardeți acum.

Dacă ești mai tânăr, bărbătesc și trăiești un stil de viață activ, arzi în mod natural o cantitate relativ mare de calorii pe parcursul zilei.

Deci, puteți reduce mai ușor 1. Dacă sunteți mai în vârstă, de sex feminin și trăiți un stil de viață sedentar, totuși, nevoile dvs. Dacă este așa, ați dori să tăiați un număr mai mic de calorii - să zicem, - calorii - și să pierdeți 0, 5 până la 1 kilogram pe săptămână.

Related Content

În acest ritm, îți vei atinge obiectivul în 20 până la 40 de săptămâni. Conectați-vă nivelul de greutate, vârstă, înălțime, sex și activitate într-un cum să pierdeți în greutate în 20 de săptămâni online de necesități de calorii - precum cel de la Baylor College of Medicine - apoi alegeți câte calorii doriți să reduceți pentru pierderea în greutate. Doar asigurați-vă că îndepliniți nevoile minime de calorii - 1.

Riscurile de a pierde greutatea prea repede În timp ce este posibil să nu doriți să așteptați câteva luni pentru a pierde 20 de kilograme, luând-o încet, vă va ajuta să rămâneți subțiri pe termen lung.

Riscurile de a pierde greutatea prea repede

Îndeplinirea nevoilor dvs. Dacă tăiați prea multe calorii - sau vă înfometați pentru a pierde în greutate - veți începe să pierdeți mușchi, precum și grăsimi.

cum să pierdeți în greutate în 20 de săptămâni

Așa că, în timp ce veți vedea în continuare o diferență la scară și veți atinge mai rapid o pierdere de 20 de kilograme, vă veți bloca și metabolismul. Asta înseamnă că va trebui să alimentați din ce în ce mai mult pentru a nu pierde în greutate - sau pentru a menține greutatea dezactivată - deoarece, în mod natural, veți arde mai puține calorii pe parcursul zilei.

am slabit 20 kg in 3 luni in | Food, Sausage, 10 things

Așteptați-vă vârfurile și văile în timp ce pierdeți în greutate Nu vă faceți griji dacă greutatea dvs. Probabil veți observa o pierdere în greutate mai rapidă decât așteptată, pe măsură ce corpul se adaptează la noua dietă.

Pe de altă parte, s-ar putea să slăbești mai mult decât se aștepta o săptămână și să nu pierzi nicio greutate în următoarea. Nu vă descurajați - încercați să vă înregistrați greutatea de câteva ori pe săptămână și să luați o medie și folosiți-vă greutatea în ultimele câteva săptămâni pentru a evalua pierderea în greutate.

Fresh articles

Când se întâmplă asta, recalculează-ți nevoile de calorii, ținând cont de noua ta greutate corporală. Păstrând cele 20 de lire sterline Cele 10 până la 40 de săptămâni pe care le va lua probabil să slăbească 20 de kilograme sunt doar începutul călătoriei tale de pierdere în greutate - odată ce ai atins greutatea obiectivului tău, va trebui să rămâi la un stil de viață sănătos pentru a-l menține.

cum să pierdeți în greutate în 20 de săptămâni

Veți avea nevoie de mai puține calorii pentru a vă menține noua cifră de tuns decât ați făcut-o înainte de scăderea în greutate, așa că utilizați calculatorul de energie pentru adulți pentru a vă da seama de câtă hrană aveți nevoie în fiecare zi. Menținerea activă te menține subțire, precum și îți îmbunătățește starea de spirit, promovează o sănătate cardiovasculară bună și scade riscul de osteoporoză.

Programează cel puțin 75 de minute de exerciții cardiovasculare cu intensitate puternică sau de minute de exercițiu cu intensitate moderată - sau o combinație a celor două - pentru a-ți menține greutatea, recomandă Centrele pentru controlul și prevenirea bolilor.