Perioade neregulate

Poți să pierzi în greutate de la bufeurile fierbinți

Nu esti singur.

Durata bufeurilor

Menopauza este o perioadă de schimbări hormonale, fizice și psihologice majore pentru femei - și toate aceste schimbări pot face ravagii în somn. Pe măsură ce femeile îmbătrânesc până la sfârșitul anilor 40 până la începutul anilor 50, acest număr crește dramatic până la 40 la sută. Problemele legate de somn devin mai frecvente și se agravează în perioada perimenopauzei până la postmenopauză, când femeile raportează cele mai multe probleme de somn.

O femeie ajunge menopauza la un an după ce perioadele sale menstruale s-au oprit, ceea ce se întâmplă în jurul vârstei de 52 de ani. Ovarele unei femei scad treptat producția de hormoni estrogen și progesteron în timpul perimenopauzei, o perioadă de șapte până la zece ani înainte de menopauză.

Aceste modificări hormonale contribuie la probleme de somn care continuă adesea în postmenopauză, perioada de după menopauză. Ce probleme legate de somn sunt asociate cu menopauza Simptomele menopauzei pot varia de la femeie la femeie și de-a lungul perimenopauzei la menopauză.

Cele mai frecvente probleme de somn raportate de femeile care trec prin menopauză includ bufeurile, insomnia, respirația tulburată de somn și altele tulburări de dispoziție și somn.

Bufeuri fierbinți Bufeurile poți să pierzi în greutate de la bufeurile fierbinți senzații bruște și neașteptate de căldură pe tot corpul însoțite de transpirație. Bufeurile încep în față înainte de a se răspândi în piept și în restul corpului. Ele pot dura până la 30 de secunde sau până la cinci minute.

Bufeurile apar de obicei timp de aproximativ șapte ani, dar pot continua mai mult de zece ani. Înainte de bufe, temperatura corpului unei femei crește și fluxul de sânge crește pe față, creând o senzație de încălzire care le trezește.

Bufeurile sunt extrem de energizante datorită creșterii căldurii și adrenalinei, ceea ce poate face ca adormirea să fie dificilă. Chiar dacă o femeie adoarme repede repede, ea calitatea somnului suferă din cauza trezirilor frecvente și a disconfortului, provocând oboseală în ziua următoare.

Insomnie Insomnie descrie o dificultate cronică de a adormi sau de a rămâne adormit care apare mai mult de trei nopți pe săptămână. Persoanele cu insomnie trăiesc un somn agitat, pierd somnul general, se trezesc devreme și se simt adesea somnoroși și obosiți în timpul zilei. Privarea de somn de la insomnie poate crește sentimente de anxietate și iritabilitateafectează concentrarea și memoria și cresc durerile de cap și inflamația.

Unul din șapte adulți poți să pierzi în greutate de la bufeurile fierbinți de insomnie cronică. Pentru femei, acest număr este aproape dublu, cu una din patru femei care prezintă unele simptome de insomnie. Respirație tulburată de somn Sforăitul și apneea în somn sunt mai frecvente și severe la femeile în postmenopauză. Apnee obstructivă în somn OSA este tulburarea de somn caracterizată prin pauze temporare în respirație, care duc la gâfâit, sforăit și sunete sufocante, împreună cu o calitate a somnului scăzută.

OSA apare în 2 la sută dintre femei. Odată ce începe perimenopauza, riscul unei femei crește burning de grăsime def patru procente cu fiecare an.

băuturi de ardere a grăsimilor diy weightworld rabbat

Cercetări recente sugerează că nivelurile mai scăzute de progesteron, precum cele observate la femeile aflate în postmenopauză, pot contribui la dezvoltarea apneei de somn. Se pare că progesteronul poate preveni relaxarea căilor respiratorii superioare, ceea ce determină caderea respirației asociate cu OSA. În plus, femeile aflate în postmenopauză care urmează tratament de substituție hormonală sunt mai puțin susceptibile de a avea OSA decât cele care nu au.

Alte tulburări ale stării de spirit și ale somnului Alte tulburări ale somnului se pot dezvolta în timpul menopauzei, inclusiv sindromul picioarelor nelinistite și tulburare periodică a mișcărilor membrelor. Aceste tulburări sunt asociate cu mișcări involuntare ale picioarelor care provoacă senzații incomode și perturbă somnul.

Plângerile la somn la menopauză sunt adesea însoțite de depresie și anxietate, care pot agravează problemele legate de somn. În același timp, lipsa somnului poate provoca sau contribui la aceasta anxietate și depresie. Obțineți cele mai recente informații în somn din buletinul nostru informativAdresa dvs. Informații suplimentare pot fi găsite în Politica de Confidențialitate. Cum afectează menopauza somnul? Lectură conexă Menopauza apare deoarece ovarele unei femei nu mai produc estrogen și progesteron.

  1. Categorie Sanatate Menopauza este o perioada noua in viata unei femei, este o etapa biologica naturala care se caracterizeaza printr-o serie de schimbari prin care trece corpul - fizice si psihologice.
  2. BUFEURI - GINECOLOGIE ȘI OBSTETRICĂ
  3. Manifestari menopauza

Ambii hormoni sunt implicați în procesele corporale care afectează starea de spirit, apetitul, somnul, dorința sexuală și multe altele. De exemplu, progesteronul poate afecta unitatea de respirație, astfel încât nivelurile mai scăzute pot contribui la apneea în somn și la problemele de somn asociate. Estrogenul joacă un rol în metabolismul serotoninei și al altor neurotransmițători care afectează ciclul nostru somn-veghe. De asemenea, estrogenul ne ajută să menținem temperatura corpului scăzută noaptea și, prin urmare, mai propice somnului odihnitor.

Estrogenul are, de asemenea, un efect antidepresiv.

Cu mai puțini estrogeni, femeile pot experimenta temperaturi corporale mai ridicate, un somn arderea grăsimilor corporale calitate inferioară și o stare de spirit mai slabă.

Ciclul nostru somn-veghe, de asemenea se schimbă pe măsură ce îmbătrânimși își pierde consistența. Începem să ne simțim obosiți mai devreme și ne trezim mai devreme dimineața, ducând la un somn mai mic în general. Acest lucru poate explica, de asemenea, de ce se află adulții în vârstă, inclusiv femeile aflate la menopauză risc crescut de insomnie. În timp ce modificările de dispoziție care apar în timpul menopauzei ar putea fi legate de modificările hormonale, este posibil să fie provocate și de alte stresuri ale vieții care se întâmplă în jurul menopauzei.

Cuiburile goale, îngrijirea părinților în vârstă și îngrijorările legate de propria îmbătrânire pot crește, de asemenea, stresul pentru femei. Femeile pot începe, de asemenea, să ia medicamente, fie din cauza menopauzei sau a altor simptome ale îmbătrânirii, care pot interfera cu somnul lor. Durerile articulare, durerile corpului și problemele vezicii urinare asociate cu vârsta pot contribui, de asemenea, la problemele de somn.

Tratamentul menopauzei poate îmbunătăți somnul? Două tratamente obișnuite pentru menopauză includ Terapia de înlocuire a estrogenilor ERTcare crește estrogenul, și Terapia de înlocuire a hormonilor HRTcare crește estrogenul și progesteronul.

Ambele tratamente s-au dovedit eficiente în ameliorarea simptomelor menopauzei, inclusiv bufeuri, insomnieși starea de spirit. Cu toate acestea, HRT prezintă riscuri grave pentru unele femei, în special pentru cele care au avut cheaguri de sânge, accidente vasculare cerebrale, infarct și anumite tipuri de cancer.

Drept urmare, medicilor li se recomandă să prescrie THS la cea mai mică doză eficientă și să o utilizeze doar ca tratament pe termen scurt. Este important să discutați cu medicul dumneavoastră despre riscurile și beneficiile HRT, deoarece există multe abordări pentru gestionarea simptomelor menopauzei. Dozele mai mici de antidepresive și ISRS, inclusiv fluoxetină, paroxetină și venlafaxină, pot ameliora simptomele menopauzei, inclusiv pierdere de grăsime rezidențială. Unele, cum ar fi Bazedoxifenul, pot ameliora bufeurile, crescând în același timp calitatea somnului.

Cum să ameliorați bufeurile cu menopauză - este posibil să scăpați de un simptom neplăcut?

Produsele din soia, inclusiv tofu, soia și lapte de soia, conțin fitoestrogen. Acest hormon vegetal este similar cu estrogenul, iar unele cercetări indică faptul că o dietă bogată în soia poate ajuta minimiza bufeurile și îmbunătăți somnul. Fitoestrogenii precum cei găsiți în soia sunt, de asemenea, disponibili în suplimente poți să pierzi în greutate de la bufeurile fierbinți prescripție medicală, cum ar fi ginsengcohosh negruși extract de trifoi rosu.

Cu toate acestea, suplimentele naturale nu sunt reglementate îndeaproape de FDA, astfel încât eficacitatea lor în ameliorarea simptomelor menopauzei și potențialele lor efecte secundare nu sunt pe deplin cunoscute. Este întotdeauna o idee bună să discutați cu medicul dumneavoastră despre orice tratament alternativ pe elephant pierdere în greutate îl luați în considerare.

Melatoninahormonul natural al somnului din corpul dumneavoastră, poate fi luat și ca medicament fără prescripție medicală.

Doze mici de melatonină starea de spirit îmbunătățită și debutul somnului la femeile aflate în postmenopauză. La fel ca estrogenul și progesteronul, și melatonina scade pe măsură ce îmbătrânim. Terapie cognitiv comportamentală TCC este, de asemenea, eficientă în ameliorarea insomniei, inclusiv simptome asociate menopauzei. În TCC, lucrați cu un terapeut instruit pentru a recunoaște gândurile și comportamentele care vă afectează negativ somnul și învățați să le înlocuiți cu comportamente mai sănătoase care promovează un somn bun.

Sfaturi pentru a dormi mai bine la menopauză Dacă aveți probleme cu somnul legate de menopauză, consultați-vă medicul. Ei vă cunosc istoricul medical personal și vă pot recomanda opțiuni de tratament adecvate, inclusiv medicamente și modificări ale stilului de viață care vă pot îmbunătăți somnul.

Următoarele sfaturi de somn vă pot ajuta, de asemenea. Mențineți o greutate și o dietă sănătoase. Greutățile corporale mai mari sunt asociate cu OSA, iar femeile tind să se îngrașe după menopauză.

Evitați mesele mari și alimentele picante sau acide înainte de culcare, deoarece acestea pot declanșa bufeuri. Evitați nicotina, cofeina și alcoolul, mai ales după-amiaza târziu și seara devreme. Aceste substanțe pot perturba somnul și scade calitatea somnului. Folosiți toaleta înainte de a merge la culcare pentru a evita să vă treziți devreme sau în mijlocul nopții. Încercați să nu mai beți toate lichidele cu câteva ore înainte de culcare.

Reduceți cât mai mult stresul. Gândurile anxioase și stresante vă pot ține treaz noaptea, ceea ce face mai greu să adormiți. Masaj regulat, exerciții fizice și yoga poate ajuta la scăderea nivelului de stres.

  • Bufeuri: cauze și manifestări, fiziologice și patologice, modul de tratare - Profilaxie
  • Menopauza - cand apare, simptome, tratament, cum previi bufeurile si cum afecteaza viata sexuala
  • Ginecologie Și Obstetrică Bufeuri Bufeurile se aprind brusc și cresc.

Dacă vă simțiți deprimat sau anxios, discutați cu un profesionist din domeniul sănătății comportamentale. Elaborați o rutină de culcare care vă răcorește și vă scade stresul. Faceți o baie, ascultați muzică sau citiți.

Medicamente pentru senzația de căldură în organism

Încercați câteva tehnici de relaxare, cum ar fi meditația sau respirația profundă. Elaborați o rutină de adormire dacă vă treziți dintr-o transpirație nocturnă. Scopul dvs. Păstrați o schimbare de haine pe noptieră sau un pahar cu apă rece de băut. Îmbrăcați-vă în pijamale ușoare pentru a vă răcori noaptea sau pentru a dormi gol.

Vitamine în doze mici

Hainele de exercițiu care absorb umezeala sunt o altă opțiune bună. La fel, schimbați-vă așternutul pentru țesături mai reci din fibre naturale, cum ar fi bumbacul.

cum să pierdeți în greutate sims 3 nintendo comutator pierde în greutate

Păstrați temperatura camerei dvs. Coborâți termostatul dormitorului la aproximativ 65 de grade Fahrenheit. Păstrați aerul condiționat pornit noaptea sau puneți un ventilator lângă pat pentru a răcori și mai mult aerul și a crește circulația. Urmați un program regulat de somn, mergeți la culcare și vă treziți la aceeași oră în fiecare zi. Evitați puiul de somn în timpul zilei, mai ales mai mult de 20 de minute, deoarece acest lucru vă poate interfera cu capacitatea de a dormi noaptea.

Problemele legate de somn sunt o experiență obișnuită a menopauzei, dar există multe opțiuni pentru ameliorarea acestora. Dacă problemele de somn persistă, căutați un terapeut instruit în TCC care are experiență în lucrul cu femeile aflate la menopauză. A fost de ajutor articolul? Joffe, H. Evaluarea și gestionarea tulburărilor de somn în timpul tranziției menopauzei. Seminarii în medicina reproductivă, 28 5 Pinkerton, J. Manual Merck Versiunea consumatorului: Menopauză.

Lee, J. Tulburări de somn și menopauză.

17 săptămâni gravidă pierde în greutate big boy dj pierdere în greutate

Journal of menopausal medicine, 25 2 Silvestri, R.