PIERDEREA DE GRĂSIME DE LA CARDIO LUNG VS. HIIT - EXERCIȚII PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE -

Pierderea în greutate hiit rutină, Cat de rapida ar trebui sa fie scaderea in greutate?

Linia de jos Banda de alergat este o mașină de exerciții aerobice extrem de populară. Pe lângă faptul că este un aparat cardio versatil, o bandă de alergat vă poate ajuta să pierdeți în greutate dacă acesta este obiectivul dvs.

pierderea în greutate hiit rutină poopul alb și pierderea în greutate

Pe lângă faptul că vă ajută să pierdeți în greutate, lucrul la o bandă de alergat are și alte beneficii. De exemplu: Puteți folosi banda de alergat pe tot parcursul anului. Este posibil să vă urmăriți emisiunea TV preferată în timp ce vă exercitați.

Extreme HIIT Workout - 30 Min - At Home with Cirque du Soleil

Banda de alergat are balustrade, ceea ce este ideal dacă vă recuperați după o accidentare. La fel ca în cazul oricărui antrenament cardio cu pompare a inimii, vă poate ajuta să reduceți riscul de boli de inimă și alte boli cronice, să vă îmbunătățiți somnul, să vă stimulați starea de spirit și să îmbunătățiți funcția creierului.

1. Antrenament la intervale de intensitate mare (HIIT)

Bandele de alergat sunt disponibile în aproape fiecare sală de sport, făcându-l o opțiune accesibilă pentru toate nivelurile de fitness. În plus, dacă preferați să vă antrenați acasă, benzile de alergat pot deveni cu ușurință și parte din sala de gimnastică de acasă. Să explorăm elementele de bază ale pierderii în greutate a benzii de alergat, împreună cu posibile planuri de antrenament și sfaturi.

Antrenament la intervale de intensitate mare HIIT Antrenamentul la intervale de intensitate mare HIIT presupune alternarea seturilor de exerciții de intensitate mare și odihnă.

Cea mai bună rutină pentru pierderea în greutate pentru bărbați Cum să începi o rutină?

Potrivit unui studiu dinantrenamentele HIIT pot fi o modalitate eficientă de a reduce grăsimile corporale și de a arde calorii într-un timp mai scurt. Ideea este să lucrați din greu pentru perioade scurte și să vă odihniți între exploziile de intensitate ridicată ale exercițiului.

Acest lucru arde o mulțime de calorii, ceea ce contribuie la pierderea în greutate. În plus, după o rutină HIIT, corpul tău încearcă să revină la o stare normală de odihnă. Face acest lucru prin metabolizarea grăsimii corporale pentru energie. Mergeți la 2 mph timp de 5 minute pentru a vă încălzi. Mergeți cu viteza de la 3 la 4 mph timp de 60 de secunde.

Repetați de 5 până la 10 ori.

De ce funcționează HIIT

Mergeți la 2 mph timp de 5 minute pentru a vă astmul cauzând pierderea în greutate. Pentru un antrenament mai avansat, alternați între jogging și sprinting. De asemenea, puteți adăuga mai multe minute la fiecare set de intensitate ridicată. În mod ideal, intervalele dvs. Găsiți-vă zona de ardere a grăsimilor În timpul unui antrenament cu bandă de alergat, exercițiile fizice la ritmul cardiac de ardere a grăsimilor vă pot ajuta să promovați pierderea în greutate.

Această zonă este locul în care arzi cele mai multe calorii pe minut.

Fă-l distractiv când poți Pierderea în greutate este mai ușor de spus decât de făcut și nu există o pastilă magică care să dea jos kilogramele. În schimb, trebuie să arzi mai multe calorii decât consumi. Aceasta implică o dietă sănătoasă, precum și o combinație de antrenament cardio și de forță. Sunteți gata să vărsați kilograme încăpățânate?

Pentru a vă găsi zona de ardere a grăsimilor, va trebui mai întâi să calculați ritmul cardiac maxim. Acesta este numărul maxim de ori în care inima pierderea în greutate hiit rutină poate bate în timpul unui minut de exercițiu.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide

Ritmul cardiac maxim este de minus vârsta ta. Cu acest număr, veți ști cât de mult ar trebui să lucrați pentru a sprijini pierderea în greutate. Iată o modalitate de a face acest lucru: Purtați un monitor de ritm cardiac pe încheietura mâinii sau pe piept. Puneți banda de alergat pe plat.

pierderea în greutate hiit rutină semne de pierdere în greutate whoosh

Treceți la 4 mph timp de 1 minut. Rulați la mph sau până când intrați în zona de ardere a grăsimilor. Rulați timp de 15 până la 30 de minute la această frecvență cardiacă.

pierderea în greutate hiit rutină poți să pierzi în greutate în 34 de zile

Depinde de diferiți factori, cum ar fi sexul, vârsta, nivelul de fitness și condițiile medicale. S-ar putea să intrați și în zona de ardere a grăsimilor la o viteză mai mică a benzii de rulare.

Un antrenor personal vă poate ajuta să determinați viteza ideală și ritmul cardiac pentru o pierdere optimă în greutate. Ieși dintr-o rutină O altă strategie pentru pierderea în greutate a benzii de alergat este să vă schimbați rutina. Făcând de fiecare dată un antrenament diferit, puteți: Reduceți riscul de rănire.

RUTINA TABATA 12 MINUTE HIIT pentru PIERDERE RAPIDĂ LA ACASĂ 🔥 CARDIO HIIT 12 MINUTE ARD GRASIM;

Repetarea aceluiași antrenament este stresant pentru articulații. Crește riscul de rănire excesivă, ceea ce vă poate împiedica.

  1. Faceți ambele pentru beneficii maxime Atunci când decideți ce formă de cardio este ideală pentru pierderea în greutate, starea de echilibru sau HIIT, este o idee bună să începeți cu cercetarea.
  2. Nu te simti ca mergi la sala de gimnastica?
  3. Pagina principala Încercați acest plan de antrenament pentru pierderea în greutate pentru începători Puteți face aceste mișcări creative, cu corp total, chiar acasă și sunt o modalitate perfectă de a începe să vă îndreptați spre scăderea în greutate.
  4. Pierdere în greutate de 30 de kilograme în 2 săptămâni, Mâncat pentru pierderea în greutate
  5. Cum să pierdeți brațul din spate
  6. Diete pt slabit 10 kg

Evitați un platou de antrenament. Cu cât faci mai mult un anumit antrenament, cu atât vei vedea mai puține rezultate.

Faceți ambele pentru beneficii maxime

Corpul tău trebuie să fie provocat să progreseze. Preveniți plictiseala. Este mai probabil să vă țineți de rutină dacă vă amestecați în mod regulat antrenamentul. Iată un exemplu de plan de antrenament, în care diferite antrenamente cu bandă de alergat sunt încorporate într-o rutină de exerciții echilibrate: Duminică: odihnă, plimbare pe îndelete sau yoga blândă Luni: rutina de rulare HIIT timp de 20 până la 30 de minute Marţi: alergare ușoară și antrenament de forță Miercuri: odihnă, plimbare pe îndelete sau yoga blândă Joi: alergare ușoară și antrenament de forță Vineri: rutina de rulare HIIT timp de 20 până la 30 de minute sâmbătă: antrenament de clasă barre sau greutate corporală 4.

  • Modalitate ușoară de a pierde grăsimea rapidă
  • Pierderea în greutate google foile
  • Cum sa slabesti sanatos, usor si fara dieta in - Veranda Mall Pierdere în greutate de 30 de kilograme în 2 săptămâni O pierdere în greutate sănătoasă este considerată de 1 până la 2 kilograme pe săptămână, astfel încât a pierde 5 kilograme în două săptămâni sau 2,5 kilograme pe săptămână este ceva mai ambițios.
  • Astăzi vă aduc una hiit tabata rutina 12 minute pentru a slăbi rapid acasă.
  • Adăugați în lista de dorințe Instalați dans cardio antrenament pentru pierderea in greutate este cel mai bun de 5 la 10 minute de zi cu zi cardio rutina pentru barbati si femei fac exercitii de dans acasa.
  • Pierdere în greutate 49 lb

Adăugați dealuri Pentru a face o rutină de alergat mai provocatoare, adăugați dealuri. Mersul rapid sau alergarea pe o pantă arde mai multe calorii, deoarece corpul tău trebuie să lucreze mai mult.

PIERDEREA DE GRĂSIME DE LA CARDIO LUNG VS. HIIT - EXERCIȚII PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE -

De asemenea, activează mai mulți mușchi, ceea ce contribuie la construirea unei mase musculare mai slabe. Acest lucru vă ajută să pierdeți în greutate, deoarece mușchii ard mai multe calorii decât grăsimile. Dacă doriți să faceți exerciții pe o înclinație, încercați această secvență de bandă de alergat: Puneți banda de alergat pe plat.

pierderea în greutate hiit rutină pierderea în greutate glicogen

Setați înclinația la 1 la sută. Treceți la o viteză de mph timp de 1 minut. În general, viteza medie de jogging este de 4 până la 6 pierderea în greutate hiit rutină.

pierderea în greutate hiit rutină eco slim columbia

Puteți crește viteza sau puteți adăuga mai multe minute pentru a face acest antrenament mai greu. Beneficii dincolo de pierderea în greutate În plus față de pierderea în greutate, activitatea cardio, cum ar fi un antrenament cu bandă de alergat, oferă multe beneficii. Poate ajuta: îmbunătăți rezistența crește nivelul de colesterol HDL bun îmbunătăți memoria și cunoașterea promovează o piele mai sănătoasă întărește mușchii.

pierderea în greutate hiit rutină pierde pierderea în greutate rapid