Efecte uimitoare ale consumului de Jaggery în timpul sarcinii

Pierderea de grăsime jaggery

Sarcina Efecte uimitoare ale consumului de Jaggery în timpul sarcinii Un dinte dulce este un lucru destul de normal în timpul sarcinii. Având în vedere fluctuațiile hormonilor din când în când, nu ar trebui să fiți surprinși să vă aflați în căutarea opțiunilor de a mânca de fiecare dată.

  • Trambulina vă ajută să pierdeți în greutate Greutate ajută pierdeți Add: yreqymy12 - Date: - Views: - Clicks: Pentru a slăbi, trebuie să acumulăm mai puțină energie decât consumăm.
  • Cel mai bun plan de dietă indian pentru pierderea în greutate | Nutriție | June
  • Pierde grăsimea de greutate burtă
  • Încerci să slăbești?

În astfel de momente, jaggery este salvatorul! Gud în timpul sarcinii sau jaggery în sarcină tinde să pierderea de grăsime jaggery o sănătate bună pentru mamă și copil. Uită-te la ce poate face. Putem mânca Jaggery în timpul sarcinii? Da, este complet sigur să mănânci jaggery în timpul sarcinii. Vă poate ține departe de riscul de anemie sau deficit de fier. Există, de asemenea, ceva cunoscut sub numele de palmier și este considerat mai sănătos.

Cu toate acestea, în a 2-a lună a sarcinii, trebuie să fii atent la cât mănânci. Consultați un medic pentru numărul de porții. Valoarea nutrițională a Jaggery sau Gud în timpul sarcinii: Jaggery este bogat în fier și are săruri minerale.

Beneficii de hit pentru pierderea de grăsime

De asemenea, este bogat în pierderea de grăsime jaggery și are o cantitate limitată de glucoză. În plus, are foarte puține grăsimi, aproximativ 0,1 grame în de grame de jaggery, ceea ce îl face o opțiune bună pentru oricine.

Odată cu sarcina vine marea întrebare de a mânca corect. Deoarece bebelușul își derivă toți nutrienții de la mamă, este important ca femeia însărcinată să mănânce o dietă sănătoasă, cu toate vitaminele și mineralele importante. Mulți dintre noi avem un dinte dulce și evităm să consumăm zahăr în timpul sarcinii, de teama creșterii în greutate și a altor complicații.

Cu toate acestea, zahărul nerafinat în forma sa naturală poate aduce beneficii excedentare pentru pierderea de grăsime jaggery. Da, ai ghicit bine; jaggery este ceea ce vorbim, dar mai întâi, ce este jaggery și care sunt tipurile sale. Jaggery este un îndulcitor tradițional indian care se produce pe lângă zahărul din trestie de zahăr.

Acest îndulcitor tradițional este un amestec natural de zahăr și melasă. Când fierberea suc purificat de trestie de zahăr, atunci ceea ce rămâne în urmă ca reziduu este jaggery. Vezi mai mult: Parmezan când este însărcinată Tipuri de Jaggery de mâncat în timpul sarcinii: Calitatea jaggery-ului depinde de sucul de trestie, care la rândul său este determinat de varietatea și mediul în care trestia este cultivată și cultivată.

How to Make Gurh (Jaggery) -- Traditional Village Food

Iată câteva dintre tipurile despre care trebuie să fi auzit. Aruncați setarea obiectivelor mici de pierdere în greutate privire la numeroasele tipuri de jaggery disponibile.

Sugar Cane Jaggery: Acesta este orice dintre maro auriu până la culoare închisă.

Trambulina vă ajută să pierdeți în greutate

Jaggery-ul este preparat prin fierberea sucului de trestie de zahăr. Extragerea sucului de trestie de zahăr este primul pas, urmat de clarificarea sucului, iar concentrația sucului prin fierberea și răcirea sucului concentrat, iar ultimul pas este urmat de turnare și depozitare.

Articole recomandate Grăsimea inferioară a abdomenului este o problemă globală de sănătate. Grăsimea viscerală este legată de rezistența la insulină, care este un precursor al diabetului 2. De asemenea, poate afecta sensibilitatea la insulină în ficat și țesutul muscular 3. Acest lucru crește șansele de boli metabolice. Prin urmare, este important să scapi de grăsimea din burtă.

Jaggery-ul trestiei de zahăr are un gust foarte dulce, cu un indiciu de sare în funcție de sucul extras. Palmierul curmal este un îndulcitor care este utilizat în mod obișnuit în India de Sud și este un extract realizat din palmieri. Se știe că are proprietăți medicinale și unele beneficii pentru sănătate. Celălalt tip de jaggery pe care îl poți mânca în timpul sarcinii este jaggery-ul negru sau karuppati.

Este fabricat din și este cunoscut în mod obișnuit sub numele de zahăr de palmier. Cealaltă variantă este jaggery negru. Jaggery-ul negru în timpul sarcinii este un alt lucru bun atât pentru mamă, cât și pentru copilul ei. Are mai multe beneficii nutriționale și medicinale decât zahărul din trestie. Palma de curmale este, de asemenea, o sursă bună a complexului de vitamina B și conține acid ascorbic.

Cum să pierzi grăsimea inferioară a abdomenului - 3 moduri simple de urmat

Are un gust bun și are și săruri minerale. Jaggery lichid: Jaggery lichid este de obicei folosit ca pierderea de grăsime jaggery în alimente și băuturi în multe părți din India. În timpul sarcinii, se administrează kashayams sau preparate începând cu luna a 7-a pentru a ușura dificultățile sarcinii. Această practică este urmată pe scară largă în Tamil Nadu și, pentru aceasta, se folosește jaggery negru. Beneficiile Jaggery în timpul sarcinii: Jaggery este produsul secundar al trestiei de zahăr și este cunoscut sub numele de gur.

Fiind bogat în fier, este, de asemenea, o modalitate bună de a vă calma pofta de zahăr la ore neobișnuite ale zilei. De fapt, este absolut sigur să aveți jaggery în prima lună de sarcină. În a doua lună, ai grijă la consumul tău de jaggery. Prea mult din jaggery poate provoca greutate scăzută la naștere. Iată câteva beneficii generale ale consumului de gur în timpul sarcinii.

Verifică tensiunea arterială: O femeie gravidă este recomandată o dietă săracă în sodiu. Jaggery ajută la scăderea nivelului de sodiu din organism și, prin urmare, reglează tensiunea arterială. În plus, dacă aveți tensiune arterială optimă, veți reduce și șansa apariției pierderea de grăsime jaggery boli legate de rinichi și inimă.

Mentine retentia de apa: Retenția de apă este frecventă în timpul sarcinii. Pierderea de grăsime jaggery ridicat de potasiu din jaggery ajută la reducerea retenției de apă și va monitoriza astfel greutatea corporală în timpul sarcinii.

Edemul este un alt lucru care poate fi prevenit consumând jaggery. Vezi mai mult: Utilizarea Jaggery pentru bebeluși 3. Previne anemia: Consumul de jaggery în timpul sarcinii va îmbunătăți semnificativ numărul de globule roșii globule roșii și va preveni astfel riscul de anemie. De asemenea, stimulează sistemul imunitar și oferă o sursă instantanee de energie, atunci când este nevoie. Ajută la purificarea sângelui: Consumul cantității optime de jaggery în timpul sarcinii vă poate ajuta la purificarea sângelui prin eliminarea deșeurilor și a toxinelor.

Acest lucru asigură siguranța și sănătatea copilului prețios care crește în interiorul tău. Îmbunătățește funcționarea sistemului digestiv: Consumul de jaggery în timpul sarcinii ajută la funcționarea eficientă a sistemului digestiv. Zahărul nerafinat din jaggery promovează secreția enzimelor digestive, reducând astfel riscurile de indigestie, flatulență, viermi intestinali și alte tulburări digestive.

pierderea de grăsime jaggery

În plus, s-a constatat că consumul de jaggery ușurează mișcările intestinului și previne constipația. Reduce durerea articulară: Vitaminele și mineralele prezente în jaggery pot ajuta la vindecarea problemelor legate de os și de rigiditate articulară. Rețete Jaggery rapide și ușoare pentru femeile gravide: 1.

pierderea de grăsime jaggery

Biscuiți Jaggery cu mei deget: Prăjiți meiul deget, cunoscut și sub numele de făină ragi fără ulei, într-o tigaie uscată timp de aproximativ 10 minute. Într-un alt castron, adăugați jaggery pudrăovăz, miere, unt și câteva curmale. Amestecă-le bine și adaugă făina la ea.

pierderea de grăsime jaggery

Frământați bine și înfășurați-l. Păstrați-l la frigider timp de 30 de minute. Preîncălziți cuptorul la de grade Fahrenheit timp de aproximativ 10 minute.

Acum, scoateți aluatul și faceți-le bucăți mici și așezați-le pe tava de copt. Lasă-l să se răcească. Bucurați-vă de fursecuri cu ceai sau cafea. Este, de asemenea, cunoscut sub numele de rețetă de sarcină jaggery laddu.

Chipsuri de plantain Gur: Spălați și curățați de pătlagină și înmuiați-l în apă de curcuma timp de douăzeci de minute. Așezați patlagina în apă sărată de mare. Faceți un caramel cu jaggery. Adăugați puțină apă la jaggery și încălziți-o. Pentru mai multă aromă, puteți adăuga cardamom zdrobit și scorțișoară.

pierderea de grăsime jaggery

Consistența trebuie să devină groasă. Se încălzește până atunci. Lăsați pătlagina să se usuce și prăjiți-o superficial într-o tigaie cu ulei. Scufundați-l în soluția de caramel și lăsați-l să se răcească. De asemenea, zahărul din palmier în timpul sarcinii este considerat foarte bun pentru organism. Puteți înlocui jaggery obișnuit cu unele jaggery de palmier.

Iată 15 beneficii jaggery pe care toată lumea ar trebui să le știe - 15 Beneficii Jaggery Gur : Ne-am întrebat vreodată de ce bătrânii noștri încheie o masă cu Gur? Cea mai veche amintire a mea de iarnă în Delhi și, probabil, preferata mea, datează de când aveam poate patru ani. Mama mi-a cerut să-l sun pe fratele meu la masa de cină unde a așezat o farfurie cu Makki ki Roti, gur și o păpușă generoasă de ghee. Îmi amintesc că m-am gândit să iau doar o mică mușcătură.

Beneficiile jaggery în timpul sarcinii sunt multe. Trucul constă în identificarea cât puteți consuma. Consumul de jagery în timpul sarcinii timpurii nu numai că hrănește pielea, ci previne și apariția cosurilor, acneei, petelor și chiar ridurilor. Se simte prea bine pentru a fi adevărat! Ei bine, încercați să includeți jaggery în dieta sarcinii și simțiți diferența dvs. Posturi Populare Meşteşuguri.