Sfaturi pentru curățarea ATV-ului

Cum să slăbească quad urile mari, Pierdere în greutate ohnotheydidnt, Pierdere în greutate Quad webb- lenceford pierdere în greutate

Cum se face un Step-Up ponderat Obiective: cvadriceps, lanț posterior glute, ischiori Echipament necesar: A murit Nivel: intermediar Step-up-ul este un exercițiu excelent pentru corpul inferior. Este perfect pentru toți sportivii, deoarece poate fi modificat pentru a crea un antrenament excelent pentru oricine, indiferent dacă au început să facă mișcare sau se antrenează de ani de zile. Are un risc scăzut de rănire și, cu unele ajustări, oferă un bun exercițiu cardiovascular, de forță sau de echilibru.

Profiturile Creșterea în greutate este excelentă pentru consolidarea forței în mușchiul cvadriceps din partea din față a coapsei. Quad-urile dvs.

Cum să arzi grăsime de pe quad-urile tale să slăbească jocul video

Pașii ascendenți implică, de asemenea, lanțul posterior fesieri și ischiori. Construirea quad-urilor ajută la protejarea genunchiului și treptele, atunci când sunt realizate corect, creează un stres minim pe genunchi. Acest exercițiu este funcțional, deoarece oamenii urcă scări frecvent în viața de zi cu zi. Un alt avantaj este că exercițiul intensiv ponderat întărește fiecare picior individual, mai degrabă decât ca unitate. Acest lucru vă asigură că vă dezvoltați forța în mod uniform pe fiecare parte și nu favorizați un picior peste celălalt.

paine low carb pret cupru arde grăsime

Acest exercițiu îmbunătățește, de asemenea, echilibrul, stabilizarea și propriocepția, deoarece trebuie să controlați greutatea pe măsură ce se deplasează în sus și în jos, înainte și înapoi. Pașii se pot face aproape oriunde, deoarece singurul echipament necesar este un pas reglabil sau o bancă și unele greutăți. Este o alternativă excelentă la alte exerciții ale corpului inferior, cum ar fi săritura pliometrică sau ghemuit complet, deoarece este mai ușor de făcut, necesită echipament minim slimming cup avant apres este mai greu de încurcat.

Instrucțiuni pas cu pas Stai în fața unei trepte sau a unei cutii de înălțimea selectată mai mică pentru începători și crescând pe măsură ce câștigi forță; vezi Modificări, mai jos Țineți greutățile de mână sau bara peste umeri.

Vino cu piciorul drept, apăsând prin călcâi pentru a-ți îndrepta piciorul drept. Aduceți piciorul stâng pentru a vă atinge piciorul drept deasupra treptei. Îndoiți genunchiul drept și coborâți cu piciorul stâng. Coborâți piciorul drept pentru a vă atinge piciorul stâng la sol.

Instrucțiuni pas cu pas

Repetați acest lucru pentru un anumit număr de repetări, apoi conduceți cu piciorul stâng și repetați același număr de repetări. Un începător poate alege să facă acest lucru pentru un timp stabilit de exemplu, un minutmai degrabă decât un număr stabilit de repetări.

pot să pierd grăsimea buricului în timpul sarcinii t5 moartea arzătorului de grăsime

Greșeli comune Pentru a profita la maximum de acest exercițiu, evitați aceste greșeli. Genunchiul care trece de la picioare Protejați genunchiul piciorului activ, asigurându-vă că genunchiul nu vă trece pe lângă degetele de la picioare atunci când urcați. Acest lucru promovează mușchii lanțului posterior fesieri și ischiori pentru a contribui, mai degrabă decât doar la pierde greutatea ca un tip, ceea ce pune mai multă presiune pe genunchi.

Împingând cu piciorul inferior Lucrul ar trebui să vină din piciorul din față, ridicând piciorul din spate în primul rând ca greutate moartă.

#2.1: Ce ni se pregătește? Cum ne putem ajuta? - Cu A. Singurov, Max și Oreste - Imunocube - Torser

Nu împingeți în sus cu piciorul inferior, deoarece aceasta va reduce sarcina pe piciorul superior. Rotunjind spatele Este posibil să fie nevoie să vă aplecați ușor înainte pentru a evita stresarea articulației genunchiului.

În timp ce faceți acest lucru, țineți-vă trunchiul cât mai drept și drept, ținând pieptul în sus, mai degrabă decât rotunjind spatele.

Genunchează în afara aliniamentului Genunchiul piciorului activ ar trebui să urmeze al doilea și al treilea deget de la picioare.

Profită de ceașca ta cu Joe

Evitați să-l lăsați să se prăbușească în interior sau în exterior. Modificări și variații Step-up-urile sunt un exercițiu excelent atât pentru începători, cât și pentru sportivii de elită, deoarece puteți crește treptat dificultatea exercițiului crescând înălțimea pasului, greutatea ridicată și chiar viteza mișcării în timpul exercițiului. Iată cum acestea afectează exercițiul: Înălțimea pasului: înălțimea pasului este prima variabilă de luat în considerare.

Cu cât treapta este mai joasă, cu atât mai mult se lucrează cvadricepsul. Cu cât pasul este mai înalt, cu atât mai mult vor fi prelucrate ischișoarele și fesierii. Începătorii ar trebui să înceapă cu un pas foarte mic 6 până la 8 inci până când mișcarea este perfecționată.

Următorul obiectiv este creșterea treptată a înălțimii treptei până la nivelul la care coapsa este paralelă cu solul când piciorul se află pe treaptă. După ce puteți stăpâni această mișcare la acest nivel, puteți alege să vă îndreptați un pic dincolo de acest lucru și să vă lucrați cu adevărat hamstrii și fesierii. Cantitatea de greutate: începeți fără greutate și adăugați treptat gantere sau o bilă, dacă doriți. Folosirea unei bile vă permite să ridicați mai mult, dar menținerea greutăților este o opțiune decentă.

Dacă obiectivul dvs.

Prezentare generală

Pentru a crește puterea explozivă sau pentru a crește capacitatea cardiovasculară, greutăți mai puțin, mergeți mai repede și faceți mai multe repetări, cum ar fi pe set.

Viteză: Viteza mișcării înainte depinde în mare măsură de obiectivele tale și de tipul de antrenament pe care îl faci. Puteți obține cardio cum să slăbească quad urile mari făcând exerciții fizice fără greutăți sau greutăți ușoare, mișcându-vă mai repede și făcând repetări mari pe set.

cum se numără macrocomenzile pentru pierderea în greutate pierderea în greutate dentară

Pe măsură ce adăugați greutate, viteza de mișcare va scădea probabil datorită siguranței și dificultății. Ai nevoie de o modificare?

Sfaturi esențiale pentru a avea six pack-ul perfect - Victor Diaconescu

Începătorii ar trebui să înceapă cu câștigul neponderat, care se face în același mod, dar numai cu greutatea corporală. Este adesea utilizat în programele de reabilitare a genunchiului. Începeți cu o înălțime mai mică a treptei de 6 până la 8 inci. Odată ce ați dezvoltat suficientă forță și ați putut crește înălțimea pasului, astfel încât coapsa să fie paralelă cu solul pe măsură ce urcați, puteți coborâ treptul și puteți începe ținând greutăți în fiecare mână.

Newest ideas

Pe măsură ce puterea cum să slăbească quad urile mari, puteți crește greutatea sau înălțimea. O altă alternativă este exercițiul invers: reduceri. Stai cu ambele picioare pe treaptă și înapoi.

Gata pentru o provocare? Puteți varia înălțimea, greutatea și viteza pașilor pentru a continua să vă provocați mușchii. Există câteva modalități de a utiliza pașii pentru a crește puterea. Pentru a face o dinamică sau un exploziv, intensificați: Începeți cu un picior pe treaptă și în timp ce mergeți, împingeți în sus și apoi aterizați ușor cu ambele picioare pe treaptă.

Profiturile

Coborâți și alternați cu ce picior conduceți pentru repetări. Pe măsură ce puterea crește și tehnica se îmbunătățește, puteți începe să adăugați greutate pasului dinamic. Asigurați-vă că folosiți pași mai mici, sări mai mici și aterizați întotdeauna încet.

Siguranță și precauții Discutați cu medicul sau terapeutul fizic dacă ați avut o vătămare sau o afecțiune la genunchi, gleznă sau șolduri pentru a vedea dacă acest exercițiu este potrivit pentru dvs.

Vă veți simți mușchii lucrând în timpul acestui exercițiu, dar opriți-vă dacă simțiți durere.