PIERDERE ÎN GREUTATE DUPĂ DIAGNOSTICUL PCOS - FITNESS - 2021

Creșterea pierderii în greutate pentru pcos

Creșterea în greutate Cauze în PCOS

Există un motiv bun pentru care atât creșterea pierderii în greutate pentru pcos mulți oameni se luptă cu greutatea lor, și are de a face cu hormonul insulină. Insulina este un hormon de creștere. Activitatea principală a insulinei este de a promova depozitarea grăsimilor sau creșterea în greutate. În comparație cu femeile fără PCOS, femeile cu afecțiuni au un nivel mai ridicat de insulină.

Maria: Înainte

Nu este neobișnuit să auziți femeile cu PCOS raportul de creștere rapidă în greutate de 20 - 30 de lire sterline, în ciuda unui regim alimentar sănătos și regim de exerciții fizice. Insulina este, de asemenea, un stimulent pentru pofta de mâncare, motiv pentru care multe femei cu PCOS se luptă cu pofte intense, aproape urgente pentru carbohidrați și dulciuri.

Nivelurile ridicate de insulină pot contribui, de asemenea, la mancarea excesivă sau emoțională.

creșterea pierderii în greutate pentru pcos cum să pierdeți în greutate la tabăra de vară

În ciuda dificultăților cu care se confruntă femeile cu PCOS pentru a-și gestiona greutateaele sunt adesea spuse de furnizorii de asistență medicală pentru a pierde în greutate. Acest lucru se datorează faptului că sa demonstrat că scăderea în greutate îmbunătățește regularitatea menstruală și parametrii metabolici.

Iată câteva modalități de ajutor. Modificări ale stilului de viață Abordarea primară a tratamentului pentru femeile cu PCOS este schimbarea stilului de viață care implică consumul de alimente, activitatea fizică, somnul și capacitatea dumneavoastră de a gestiona mai bine stresul.

PCOS este o afecțiune caracterizată de niveluri ridicate ale hormonului masculin, androgeni, care duce adesea la creșterea în greutate. Medicul dumneavoastră vă poate prescrie contraceptive orale, cum ar fi Ortho Tri-Cyclen, pentru a controla nivelul de androgeni și pentru a ajuta la gestionarea creșterii în greutate și a altor simptome. Mâinile femeii care țin pilule anticonceptionale. Excesul de greutate în jurul taliei poate contribui la rezistența la insulină, un alt factor în creșterea în greutate dacă aveți PCOS.

Alimentele care contribuie la creșterea nivelului de insulină trebuie eliminate sau limitate. Acestea includ băuturi zaharoase, alimente prelucrate cum ar fi biscuiți, chipsuri și pâine, precum și produse de patiserie și deserturi. În schimb, concentrați-vă asupra alimentelor care s-au dovedit a reduce insulina și inflamația.

Aceste alimente includ fructelegumenuci și leguminoase. Împrăștierea alimentelor pe bază de carbohidrați în creșterea pierderii în greutate pentru pcos egal pe tot parcursul zilei, cu cantități moderate la mese și gustări, poate, de asemenea, menține insulina în jos. Activitate fizica Activitatea fizică regulată este o metodă eficientă de a reduce nivelurile de insulină și de a ajuta la gestionarea greutății.

Se recomandă ca americanii să se angajeze zilnic cu cel puțin 60 de minute de activitate fizică, cu o pregătire de cel puțin două zile de forță.

PCOS și obezitate

Forța de rezistență sau formarea de rezistență poate ajuta la construirea musculaturii, care poate arde mai multe calorii. Dacă găsirea timpului sau capacitatea de a face 60 de minute de exercițiu pare a fi descurajantă, încercați să o rupeți. De exemplu, încercați o sesiune de antrenament de greutate de 30 de minute și două plimbări separate de 15 minute. Dacă sunteți în prezent inactiv, începeți cu ceea ce vă pare cel mai posibil pentru o activitate pe care o vă bucurați. Dormi Există studii puternice care arată că lipsa somnului contribuie la rezistența la insulină și la creșterea în greutate.

Majoritatea femeilor au nevoie de opt ore de somn în fiecare noapte. A face somnul o prioritate de a merge la culcare la un timp mai devreme poate ajuta.

Ce este PCOS?

Sfaturile pentru un somn mai bun includ păstrarea camerei la rece și întuneric și o pernă confortabilă și saltea. Evitarea ecranelor televizoare, telefoane, tablete cu cel puțin 30 de ceai rooibos pentru slabit înainte de culcare vă poate îmbunătăți șansele de odihnă mai bună.

Multe femei cu PCOS suferă de apnee de somn obstructivăducând la reducerea oxigenului și a somnului redus.

Maria: Înainte și după Când Maria Roiz și-a dat seama că nu se mai poate încadra în niciuna dintre hainele ei, a știut că este timpul pentru o schimbare serioasă.

Există o legătură între apneea de somn și rezistența la insulină. Dacă vi sa spus că sângi, aveți tensiune arterială ridicată sau că sunteți obosiți în permanență pe tot parcursul zilei, discutați cu medicul dumneavoastră despre obținerea unui studiu de somn. Tratamentul apneei de somn obstructive poate reduce nivelul de insulină.

creșterea pierderii în greutate pentru pcos poate dormi la grăsime

Stres Nivelurile constante de stres ridicate pot avea un impact mare asupra insulinei și a câștigului în greutate. Stresul poate crește cortizolul hormonal, care crește direct insulina. O modalitate de a gestiona stresul este cu exerciții precum yoga.

Unii găsesc metode plutitoare, meditative și de mindfulness benefice.

Efecte contraceptive orale

Dacă aveți probleme cu gestionarea nivelului de stres, luați în considerare discuția cu un psiholog licențiat. Alte tratamente Chiar si cu modificari ale stilului de viata, femeile cu PCOS pot inca se lupta pentru a slabi. În acest caz, există unele suplimente și medicamente pentru a ajuta. In timp ce acestea nu sunt in mod specific pentru pierderea in greutate, ele pot aduce in jos nivelurile de insulina atunci cand sunt combinate cu un stil de viata sanatos.

creșterea pierderii în greutate pentru pcos 7 săptămâni transformarea pierderilor de grăsime