Revista Click pentru femei

Meniu pentru o saptamana de slabit

  • Linkedin In timp ce multe diete de slabit pot functiona pentru tine, cheia este sa gasesti una care sa-ti placa si pe care o poti urma pe termen lung.
  • Pierde in greutate student
  • Plan intensiv de slabit - Medsana Romania

Dieta metabolica, meniu pe zile. Slabesti si 20 de kg in 13 zile.

Tot ce este verde, legume sau fructe, consumă liniştită. Dacă foamea persistă şi după această cină, deşi sunt slabe şanse, bea apă cu agrişe, făcută în casă. Seara se depune orice.

Suna bine, nu? Publicat: 27 May. Asa vei da jos 20 de kg in 13 zile!

eco slim allattamento

Slabesti si 20 de kg in 13 zile daca reusesti sa tii aceasta dieta, fara sa trisezi. Tot ce trebuie sa faci e sa urmezi meniul de mai jos, timp de 13 zile.

Meniu sanatos pentru o zi/ Healthy food 4 one day

Dieta metabolica este dificila si ai nevoie de multa vointa. Nu ai voie sa trisezi deloc! Este indicat sa nu consumi alcool in aceasta perioada.

sfaturi de pierdere a grăsimilor în urdu

Trebuie sa bei litri de apa, pe zi. Gustarile nu sunt permise in aceasta dieta.

Dieta pentru o saptamana care te ajuta sa slabesti! Autor: Data publicare: 27 August Data actualizare: 27 August Vrei sa slabesti, dar nu stii ce sa mananci? Experta in nutritie Mihaela Bilic iti vine in ajutor si iti face meniul zilnic care sa te ajute sa slabesti cel putin 3 kilograme in doua saptamani. Acordati un interval de de minute pentru fiecare masa, eliminati rontaielile si produsele de tip fast-food, prajeli, sosuri cu maioneza, tocaturi. Tratati fructele ca si pe dulciuri, limitati-va la un fruct pe zi.

Pentru ca este extrem de grea si dura, dieta metabolica se poate tine doar de 2 ori pe an. Dieta metabolica, meniu pe zile Dieta metabolica, meniu pe zile.

pierderea în greutate camp chiang mai

Slabesti si 20 de kg in 13 zile Ziua 1 Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră, cu un cubuleț de zahăr Prânz: două ouă și legume asezonate de grame de legume, de exemplu spanac fiert și o roșie Cină: gr de friptură, fără grăsime, o salată de legume, cu ulei de măsline și lămâie Ziua 2 Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră, cu un cubuleț de zahăr Prânz: gr șuncă și un iaurt Cină: gr de friptură, fără grăsime, o salată de legume, asezonată cu ulei de măsline și lămâie Ziua 3 Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast Prânz: două ouă fierte, o felie de șuncă și un amestec meniu pentru o saptamana de slabit legume Cină: o rădăcină de țelină fiartă medieo roșie și o altă legumă la alegere Ziua 4 Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast Prânz: suc de portocală sau măr și un iaurt Cină: un ou fiert, un morcov mare, grame de brânză caș Ziua 5 Micul dejun: un morcov mare cu zeamă de lămâie Prânz: gr.