8 lucruri pe care le poți face în fiecare zi pentru a preveni viitoarele migrene

Prevenirea migrenei și pierderea în greutate

Să aruncăm o privire asupra unora dintre factorii declanșatori obișnuiți care vă pot preveni ameliorarea migrenei și vă pot distruge planurile de slăbire. Învățarea despre declanșatoare este primul pas pentru a vă identifica propriul. Evitarea declanșatorilor de migrenă și menținerea unei greutăți corporale sănătoase va ajuta la menținerea durerii la distanță. Băuturi dietetice și îndulcitori artificiali Dacă ați suferit dureri de migrenă după ce ați consumat alimente și băuturi îndulcite artificial cu Aspartam, nu sunteți singur.

Deși ar putea părea o idee bună să înlocuiți zahărul natural din dieta dvs.

Medicamente pentru migrenă și pierderea în greutate

Din ce în ce mai multe alimente conțin prevenirea migrenei și pierderea în greutate aceste îndulcitori artificiali, cum ar fi băuturi răcoritoare, gume de mestecat, prăjituri fără zahăr și ceaiuri cu gheață. Citirea cu atenție a etichetelor alimentelor și evitarea declanșatorilor alimentelor vă poate ajuta să înțelegeți și să vă gestionați migrenele. Încercați în schimb: Căutați alte opțiuni naturale, fără aspartam, cum ar fi stevia pentru o sănătate generală mai bună și mai puține migrene.

Zaharurile naturale precum mierea și siropul de arțar sunt, de asemenea, alegeri bune, dar ar trebui consumate numai în cantități mici. Mese neregulate Scăderea zahărului din sânge sau hipoglicemia este un factor declanșator comun al migrenei. Omiterea meselor pentru a slăbi nu este o tactică sănătoasă sau favorabilă migrenei. Creierul reacționează la modificări rapide ale zahărului din sânge sau la zahărul din sânge care este prea scăzut cu migrenă sau cefalee. Evitați să vă restricționați caloriile prea mult prea devreme.

pierde greutatea păstrați curbele

Dacă restricționați carbohidrații, faceți acest lucru încet sau înlocuiți carbohidrații simpli cu opțiuni pentru cereale integrale. Glicemia constantă înseamnă mai puține atacuri de migrenă și mai puțină tentație de a vă suprasolicita.

Încercați să prevenirea migrenei și pierderea în greutate să consumați cantități mari de carbohidrați și zaharuri, deoarece acestea pot determina creșterea rapidă a zahărului din sânge și apoi scăderea. A purta gustări sănătoase precum migdale sau hummus este o modalitate bună de a împiedica scăderea zahărului din sânge și care poate declanșa un atac.

cand slabesti brusc

Încercați să mâncați alimente întregi pregătite acasă. Evitați culoarele de mijloc ale supermarketului unde se găsesc alimentele procesate pentru o ușurare și rezultate maxime. Cofeina Cofeina ocazională poate îmbunătăți atacurile de migrenă, deoarece funcționează ca un calmant al durerii și ajută la o mai bună absorbție a analgezicelor.

MEDICAMENTE PENTRU MIGRENĂ ȘI PIERDEREA îN GREUTATE - MEDICAL -

Cu toate acestea, diferite persoane reacționează diferit la cofeină. Unii oameni sunt sensibili la aceasta și pot suferi de migrenă indusă de cofeină și totuși există și alții care folosesc cofeină pentru a opri o migrenă când începe.

Încercați în schimb: Ia act de răspunsul tău la cofeină și evită-l dacă îți dă migrenă. Dacă beți cofeină, încercați să beți aceeași cantitate în fiecare zi, pentru a evita o durere de cap revenită. Ceaiurile din plante, sifonul de casă și apa aromată sunt alegeri excelente de băuturi fără cofeină pentru pierderea în greutate și evitarea declanșatorului.

Dietele de moft și suplimentele pentru slăbit De la dieta supei de varză până la postul intermitent, majoritatea dietelor moft implică reducerea caloriilor cu MULTE.

Ferește-te de tacticile de slăbire care pot agrava migrenele

Această reducere rapidă declanșează adesea atacuri de migrenă. Unele diete fad elimină grupuri întregi de alimente care furnizează substanțe nutritive esențiale, iar dietele cu conținut scăzut de carbohidrați pot provoca dureri de cap și constipație. Unele suplimente pentru pierderea în greutate, cum ar fi forskolin și acid linoleic conjugat CLAau fost, de asemenea, cunoscute pentru a provoca dureri de cap.

Încercați în schimb: Mănâncă o dietă bine rotunjită. Exercitați în mod regulat dacă puteți, dar începeți încet. Pierderea în greutate se va întâmpla atunci când luați mai puține calorii decât arde corpul.

8 lucruri pe care le poți face în fiecare zi pentru a preveni viitoarele migrene

Dacă restricționați caloriile, faceți acest lucru încet și încercați să faceți substituții inteligente, mai degrabă decât să tăiați complet alimentele sau mesele.

Exercițiu prea puternic Dacă observați că atacurile de migrenă cresc după ce începeți un nou program de exerciții, este posibil să aveți migrenă indusă de efort.

cum să pierdeți grăsimea de burtă după cs

Deși este dificil să se sublinieze un singur motiv pentru aceste dureri, aceasta ar putea fi cauzată de modificări ale tensiunii arteriale în timpul exercițiului. Anumite sporturi viguroase precum haltere, canotaj, alergare și fotbal sunt factorii declanșatori obișnuiți.

Medicamente pentru migrenă O migrenă este o durere de cap severă care poate dura câteva ore până la câteva zile. Potrivit Medical News Today, migrenele sunt adesea precedate de un semn de avertizare, cum ar fi lumini intermitente, pete oarbe, furnicături la nivelul extremităților, greață și sensibilitate la lumină sau sunet 1.

Încercați în schimb: Discutați cu un medic înainte de a începe un nou program de exerciții și începeți încet. Exercițiile de intensitate redusă precum yoga, mersul pe jos, tai chi, înotul și ciclismul vă pot ajuta să vă mișcați corpul și să pierdeți în greutate fără a declanșa o migrenă. Care este cel mai bun plan de pierdere în greutate a migrenei?

  • Durerile de cap la copii — Ce trebuie sa stie parintii | deilani.ro
  • Despre nutritie Durerile de cap ii sperie pe parinti.
  • PIERDEREA îN GREUTATE POATE FACE CA MIGRENELE SĂ SE îNRĂUTĂȚEASCĂ? - ALTE -
  • Dm mecanism de pierdere în greutate
  • Păstrați un jurnal - dar nu stați în detalii Getty Images Dacă ești unul dintre cei 39 de milioane de americani care suferă de migrene, este important să nu subestimezi impactul pe care această afecțiune îl poate avea asupra vieții tale.

Adoptați un stil de viață sănătos cu alegeri alimentare inteligente și o rutină de exerciții sănătoase pentru a preveni migrena. Consumați alimente bogate în magneziu și riboflavină. Păstrați-vă întotdeauna bine pierdere în greutate neexplicată și palpitații. Prevenirea este cel mai bun tratament, iar menținerea unui IMC sănătos vă va pune pe drumul către mai puține atacuri de migrenă.

Mai puține atacuri de migrenă înseamnă mai multă motivație pentru a vă atinge obiectivele de slăbire și a vă menține bine.

pierde greutatea pe perioada dvs

Această postare, care a fost publicată inițial de Migrenă din nou drepturile de autorsunt utilizate cu permisiunea. Împuternicim persoanele cu migrenă să sufere mai puțin și să trăiască mai mult, până când există un remediu.

Obiceiuri de stil de viață care pot preveni migrenele - Healths -

Paula K. Dumas, fondatoare și redactor-manager, este o fostă războinică cronică a migrenei, autoră, cercetătoare, avocată și gazdă a Summitului mondial privind migrenele. Alăturați-vă conversației pe rețelele de socializare MigraineAgain. Actualizat la 1 ianuarie