Exercitii pentru slabit gambe. 5 exerciții de slăbit pentru fese, coapse și gambe

mersul pe jos slabeste burta

De Amalia Skelton E o bucurie pentru mine să scriu! Îmi place să scriu zilnic despre despre diete, stil de viață sănătos, călătorii, flori, cărți, copii sau deco. Nu ești mulțumită de aspectul gambelor tale?

SFATURI GRATUITE IN EXCLUSIVITATE

Ți se pare că sunt disproporționate față de coapse și de siluetă în ansamblu? Testează seturile de exerciții pentru subțierea gambelor care combat acumularea grăsimilor în această zonă problematică.

încurajarea soției să piardă în greutate

Exercițiile fizice sunt o soluție ideală pentru reconturarea siluetei și reducerea procentului general de grăsimi, dar pot fi direcționate și pentru sculptarea zonelor care te deranjează. Este foarte util să efectuezi exerciții speciale pentru subțierea gambelor care vor susține dezvoltarea mușchilor pe lungime, evitând impresia că ai picioarele groase. Antrenamentul potrivit îți va garanta un look impecabil când porți hainele preferate și nu vei mai avea motive să te gândești tot timpul la noi modalități pentru a-ți camufla gambele cu un volum problematic.

howard shapiro imagine pierdere de greutate perfectă

Picioarele tale vor părea mai lungi și mai subțiri și vei ajunge să efectuezi aceste antrenamente cu multă plăcere tocmai pentru că știi că îți poți modela silueta în direcția favorabilă pentru tine. Iată ce exerciții pentru subțierea gambelor trebuie să încerci cât mai curând: Acest exercițiu solicită mușchii da la nivelul gambelor și pe cei din apropierea genunchilor.

Cum sa-ti Antrenezi Gambele?

Cum se efectuează: - stai cu picioarele depărtate la o distanță egală cu spațiul dintre umeri, ține spatele drept și dă-ți umerii spre spate. Pune-ți mâinile în talie și privește drept înainte; - ridică-te pe vârfuri și echilibrează-ți corpul folosindu-te de degetele de la picioare și porțiunea de talpă din față; - menține poziția 3 secunde, apoi revino exercitii pentru slabit gambe tălpile pe podea, - repetă de 25 de ori, în 3 seturi și vei avea o senzație de arsură la nivelul gambelor, care semnifică arderea accelerată a grăsimilor.

femeile de pierdere a grăsimilor

Ridicări de gambe stând jos, cu greutăți Acest exercițiu se focalizează exclusiv pe mușchii de la nivelul gambelor. Cum se efectuează: - ține o ganteră de 2kg în fiecare mână și stai pe un scaun.

Ridicarea picioarelor din pozitie culcat Este un exercitiu de imaginatie. Te asezi pe pat sau saltea si ridici picioarele la piept. Iti imaginezi ca ai pe calcaie o minge mare de plaja si impingi picioarele sus-jos cat poti de mult, incordandu-le. Se executa 20 de secunde. Fandari clasice Cred ca mai tii minte din copilarie cum se executa o fandare.

Pune picioarele pe podea și poziționează ganterele la nivelul coapselor, exact deasupra genunchilor. Ține coatele îndreptate spre exterior, ai grijă să ai spatele drept și picioarele situate la aceeași distanță ca și spațiul dintre umeri; - ține vârfurile picioarelor pe podea și ridică ambele călcâie; - menține poziția 3 secunde, apoi revino cu tălpile pe podea; - repetă de 20 de ori, în 3 seturi. Exersează mușchii gambelor, pe cei fesieri și ai abomenului.

Toate bune si frumoase, dar picioarele tale sunt pregatite pentru aceasta schimbare? Hmm…nu chiar. Parca n-ar strica un plus de tonifiere si un aspect mai ferm. Dar deja soarele arde puternic si nu mai ai chef si timp de ore lungi si obositoare de sala. Nu-i nimic, poti face exercitii pentru gambe chiar de la birou, in timp ce citesti acest articol!

Apleacă-te puțin în față, ca și cum te-ai pregăti să alergi; - sari de pe piciorul stâng și aterizează pe cel drept, cu picioarele la o distanță mai mare decât cea dintre umeri; - ridică piciorul stâng, flexează genunchiul drept și sari din nou; - repetă de 12 ori, în 3 seturi. Îți vei exersa mușchii gambelor, pe cei ai coapselor și fesierii.

aberdeen slimming cluburi

Cum se efectuează: - stai în fața unui perete, pune piciorul drept lângă zid, exercitii pentru slabit gambe piciorul stâng trebuie să se afle în spate, la o distanță mai mare decât spațiul dintre umeri.

Pune coatele și antebrațele pe perete, la o distanță egală cu spațiul dintre umeri; - lasă-te în jos ușor și presează antebrațele spre perete, astfel încât să simți întinderea mușchilor gambelor și a celor fesieri; - pune celălalt picior în față și repetă exercițiul; - realizează 2 seturi de 3 repetări.

slimmes sandale de slăbire