Țintă pierde în greutate

Data țintă pentru a pierde în greutate

Conținutul

    data țintă pentru a pierde în greutate

    Mersul pe o anumită cantitate exactă de pași nu va ajuta cu ceva realist, altul decât Dacă obiectivul dvs. Având în vedere că dieta dvs.

    data țintă pentru a pierde în greutate

    Te pot lega cu o grămadă de articole despre asta, dar cred că ar trebui să faci o cercetare pe cont propriu. Cu toate acestea, vă dau câteva sfaturi despre cum să obțineți ceea ce doriți.

    data țintă pentru a pierde în greutate

    Mai întâi de toate, uitați de această afacere de corelare. Pierderea în greutate, nutriția, etc. Cel mai bun sfat pentru a pierde in greutate ar fi sa urmezi o dieta stabila ca o carbohidratie bogata in grasimi de vreme ce esti doar mersul pe jos, nu ai nevoie de carbohidrati pentru nici un exercitiu intens, altul decat fibra, desigur.

    data țintă pentru a pierde în greutate

    O linie de bază bună ar fi să vă luați greutatea corporală în kilograme și să multiplicați cu Aceasta este mai mult sau mai puțin cantitatea de calorii pe care aveți nevoie să o păstrați în greutatea pe care o aveți acum. Deci, în funcție de cât timp doriți să pierdeți această greutate, de exemplu, dacă doriți să pierdeți aproximativ 0,5 lbs pe săptămână, scădeți de calorii din acest număr și obțineți pentru a consuma această cantitate în fiecare zi. Deci, dacă cântărați de kilograme, atunci veți avea nevoie de aproximativ de calorii pe zi pentru a pierde jumătate de lb în fiecare săptămână rețineți din nou acest lucru nu va fi chiar liniar.

    Din aceste calorii, deoarece veți dori să mențineți mușchiul, asigurați-vă că obțineți cel puțin un gram de proteină per kilogram de greutate corporală, adică g, deoarece mai multe mușchi echivalează cu o rată mai mare a metabolismului.

    data țintă pentru a pierde în greutate