Motive pentru care nu pierdeți în greutate la o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați

Motive pentru care doriți să pierdeți în greutate. Dacă doriți să pierdeți în greutate mânca mai puțin |

Sunteți sub tratament Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați, cum ar fi Keto, LCHF, Paleo și Atkins, sunt cele mai populare diete pentru pierderea în greutate. Știința, celebritățile și guru-ul fitnessului jură pe aceste diete.

17 motive pentru care nu pierdeți în greutate la o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați

Dar nu aș fi surprins să știu dacă nu slăbiți cu o dietă săracă în carbohidrați. Este o problemă obișnuită cu care se confruntă dietele la un moment dat.

motive pentru care doriți să pierdeți în greutate

Și de cele mai multe ori, ei nu înțeleg de ce se întâmplă acest lucru. Acest articol înregistrează 17 motive pentru pierderea în greutate blocată la o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați și modalități de a începe să pierdeți flabul imediat. Motive pentru care nu pierdeți în greutate la o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați 1.

Știm de ce nu pierdeți în greutate, dar puteți schimba această situație! - GymBeam Blog

Nu aveți un obiectiv realist Shutterstock Vrei să slăbești repede? Ei bine, de cele mai multe ori, asta nu funcționează. Trebuie să fii realist atunci când vine vorba de slăbit. Pierderea treptată în greutate este sănătoasă, eficientă și durabilă în comparație cu pierderea rapidă în greutate.

motive pentru care doriți să pierdeți în greutate

Deci, în loc să stabiliți un obiectiv nerealist, stabiliți un obiectiv realist. Scrieți în jurnalul dvs. Obiectivele mai mici sunt mai realizabile și nu vă veți dezamăgi.

motive pentru care doriți să pierdeți în greutate

Pierderea între 0,4 kg pe săptămână este realistă 1. Nu vă dați seama că pierdeți în greutate Uneori, cântarul nu este suficient pentru a ști dacă pierdeți în greutate.

Trebuie să vă evaluați procentul de grăsime corporală, deoarece excesul de grăsime este ceea ce doriți să scăpați.

motive pentru care doriți să pierdeți în greutate

Mai mult, o imagine corporală nesănătoasă vă poate face să simțiți că nu pierdeți în greutate, în timp ce, în realitate, ați pierdut flaconul și arătați tonifiat. Mănânci prea multe nuci Shutterstock Este ușor să te îmbraci cu nucile. Deoarece sunt mici, crocante, gustoase și o opțiune bună pentru o gustare, este ușor să treci peste bord cu nuci și să consumi multe dintre ele fără să te simți prea plin. Așadar, țineți evidența cantității de nuci pe care o consumați pe zi.

Nu reduceți suficient carbohidrații Ați putea presupune că consumați cantitatea corectă de carbohidrați, dar adevărul este că unii sunt mai sensibili la carbohidrați decât ceilalți. Mai mult, fructele și legumele conțin, de asemenea, carbohidrați buni și trebuie să limitați consumul acestora pentru a preveni pierderea în greutate de la platou.

Patru mari ceasuri inteligente GPS pentru bicicliști

Începeți consumând mai puțin de 50 de grame de carbohidrați pe zi, iar când pierderea în greutate se oprește din nou, reduceți-l la 20 de grame de carbohidrați pe zi. Asigurați-vă că mâncați grăsimi sănătoase, proteine, carbohidrați buni și luați suplimente de vitamine și minerale.

Consumați prea mult lactate Shutterstock Produsele lactate precum iaurtul, brânza, laptele și smântâna sunt bogate în proteine, care se transformă în glucoză printr-o cale metabolică cunoscută sub numele de gluconeogeneză. La rândul său, acest lucru are ca rezultat o creștere a nivelului de insulină.

Dacă doriți pierdeți

Și când această creștere a 47 de ani femeie pierzi în greutate continuă într-o perioadă, corpul devine rezistent la insulină și moleculele de glucoză rămân în sânge și nu sunt consumate de organism. Acest lucru va împiedica în cele din urmă pierderea în greutate.

motive pentru care doriți să pierdeți în greutate

Nu mențineți procentajul macro-urilor Când urmați o dietă săracă în carbohidrați, este foarte important să respectați procentul de macrocomenzi.

Dietele precum Keto și HFLC sunt create într-un mod de a induce cetoza în organism și de a folosi grăsimea ca sursă de energie în loc de glucoză, pe care o obțineți din zahăr, carbohidrați și proteine.

Dacă nu aderați la raportul grăsime: carbohidrați: proteină, nu veți obține rezultatele dorite. Deci, respectați diagrama dietelor și vedeți cum se întâmplă un miracol! Nu aveți alimente nutritive Shutterstock Vă bazați pe bare și alimente prelucrate, cu conținut scăzut de carbohidrați, în mișcare?

motive pentru care doriți să pierdeți în greutate

Apoi, este evident de ce nu slăbești. Consumați alimente adevărate precum pește, nuci, ouă și legume pentru a vă oferi hrană corpului. Consumul de alimente procesate cu conținut scăzut de carbohidrați va funcționa numai dacă îl ciclezi cu alimente reale. Înșeli de multe ori Ah! Multe persoane care fac dietă trișează prea des - unii o fac în mod conștient, iar alții fără să știe.

Dacă doriți să pierdeți în greutate mânca mai puțin

Cel mai bun mod de a vă preveni să înșelați prea des este să notați motive pentru care doriți să pierdeți în greutate mâncați pe tot parcursul zilei. Indiferent cât de mică este cantitatea, notarea ei vă va oferi o idee clară despre câte calorii în plus consumați.

Como Bajar De Peso Con HIPOTIROIDISMO

Încercați să utilizați o aplicație de urmărire a alimentelor sau pur și simplu să o scrieți într-un jurnal. Mănânci prea multe fructe Shutterstock Fructele sunt bune, dar conțin și zahăr din fructe. Fructele precum mango, struguri și pepene verde au un indice glicemic ridicat și pot duce la o creștere a zahărului din sânge.

  1. Doriți să pierdeți în greutate 10 motive pentru care nu ar trebui să luați o dietă; Cu putere
  2. Întărește-ți voința Mâncarea în exces este o dependență mai greu de rupt decât dependența de heroină.
  3. Sănătate și pierdere în greutate toms river nj
  4. Pinterest Ei s-au antrenat și au încercat să mănânce sănătos, dar kilogramele încă nu cad.