8 „Obiceiuri proaste” care te ajută de fapt să slăbești

Bacterii proaste pierdere în greutate

Inhibă bacteriile intestinale pierderea în greutate?

bacterii proaste pierdere în greutate

Pur și implu nu pot lăbi. Un prieten pune că problema mea -ar putea datora tipurilor de bacterii care trăie c în inte tinul meu. Pur și simplu nu pot slăbi.

Cum să ia arderea de grăsimi acai. Cele mai bune metode de a scapa de grasimea abdominala si cea viscerala Cum scapi de grasimea de pe burta? Pierdere in greutate » Secțiunea: Forum medical Pot sa am probleme la tiroida?

Un prieten spune că problema mea s-ar putea datora tipurilor de bacterii care trăiesc în intestinul meu. Mi se pare o nebunie, dar este adevărat și pot face ceva în acest sens?

Acum zece ani, aș fi crezut și că prietenul tău este nebun.

Stațiune de retragere a pierderii în greutate Pierde 5 grăsimi într-o lună Pierdere în greutate franciscană mod federal Scădere în greutate din cauza alergiilor Pierdere in greutate » Secțiunea: Forum medical Pot sa am probleme la tiroida?

Astăzi aș spune că ar putea avea dreptate. Iata de ce. Știm de un secol că bacteriile trăiesc în intestinele noastre, dar am presupus că au făcut bacterii proaste pierdere în greutate pentru a ne afecta sănătatea.

bacterii proaste pierdere în greutate

Ne-am gândit că tocmai ne mușcă - profitând de căldura și nutrienții din intestin. Cu toate acestea, în ultimul deceniu, descoperirile remarcabile au permis oamenilor de știință să numere și să caracterizeze genele bacteriilor intestinale. Rezultatele au fost uimitoare.

Bacteriile Gut afectează modul în care stocăm grăsimi? Fibria intestinului, microbiota intestinului și microbiota gastrointestinală sunt alte denumiri comune utilizate pentru bacteriile intestinale.

Bacteriile noastre intestinale au de la la de ori mai multe gene decât avem genele umane. Și mai remarcabil, aceste gene bacteriene produc substanțe care pătrund în fluxul sanguin uman, afectând chimia corpului nostru.

bacterii proaste pierdere în greutate

Asta înseamnă că este pe deplin bacterii proaste pierdere în greutate ca bacteriile din intestin să ne afecteze sănătatea. Cum ar putea să ne afecteze greutatea?

bacterii proaste pierdere în greutate

Când mâncăm mâncare, intestinul nostru o descompune în bucăți mici. Doar cele mai mici bucăți sunt absorbite în sângele nostru.

Pentru Vin

Restul este eliminat ca material rezidual. Cu alte cuvinte, nu toate caloriile din alimentele pe care le consumăm intră în corpul nostru și ne cresc greutatea.

• Bacteriile Gut afectează modul în care stocăm grăsimi?
  • Cum a pierdut graba în greutate
  • Cum să pierdeți greutatea pe aip paleo

Bacteriile intestinale ajută la descompunerea alimentelor. Unele bacterii sunt mai capabile să taie mâncarea în cele mai mici bucăți care sunt digerate, adaugă calorii în corpul nostru și astfel tind să crească greutatea noastră.

bacterii proaste pierdere în greutate

Teoretic, dacă curajul nostru are mai multe astfel de bacterii, ar trebui să fie mai greu să slăbești. Dar există dovezi că este adevărat?

Mai multe studii la animale, iar unele la oameni, spun că este. De exemplu, oamenii de știință au transferat bacteriile din intestinele a două tulpini de șoareci - una care devine în mod natural obeză și una care rămâne slabă în mod natural - într-o a treia tulpină slabă crescută de la naștere pentru a nu avea bacterii intestinale.

1. Pierdere in greutate » Secțiunea: Forum medical am slabit in ultima saptamana 3 kg, de la 50, am ajuns la 47, un pic sub.
  2. Pierdere in greutate - Scădere în greutate în 2 luni de succes
  3. 93 kg pierdere în greutate
  4. Dieta Markert Cu un intestin sănătos la figura de vis Și ce rol joacă bacteriile în acest sens.
  5. Inhibă bacteriile intestinale pierderea în greutate? - -
  6. 8 „Obiceiuri proaste” care te ajută de fapt să slăbești - Pierdere În Greutate

Bacteriile intestinale transferate de la șoarecii obezi în mod natural au făcut ca șoarecii fără germeni să devină grăsimi, dar bacteriile intestinale transferate de la șoarecii slabi în mod natural i-au menținut slabi. Apoi, oamenii de știință au luat bacterii din curajul gemenilor identici umani, dintre care unul era obez și unul slab și au transferat acele bacterii în curajul șoarecilor slabi, fără germeni.

Bacteriile de la gemenii obezi au făcut șoarecii să devină grăsimi, dar bacteriile de la gemenii slabi nu au făcut-o.

Bacteriile intestinale și pierderea în greutate 101

Abia începem să înțelegem rolul bacteriilor intestinale în obezitate, iar știința nu a condus încă la tratamente care să faciliteze pierderea în greutate. Cu toate acestea, cred că vine ziua aceea. Komaroff, M. Redactor șef, Scrisoare Bazat pe o bază solidă a științei nutriționale actuale, Raportul de sănătate special al Harvard Healthy Eating: Un ghid pentru noua nutriție descrie cum să mănânci pentru o sănătate optimă.

Read Azi.